Anna Olejniczuk-Merta
5 artykuły w 3 czasopismach
-
Rynek młodzieżowy w Polsce u progu XXI wieku Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2001 / Numer 2 / s. 23 - 272001CZYSTY TEKST
Anna Olejniczuk-Merta, Rynek młodzieżowy w Polsce u progu XXI wieku, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2001 / Numer 2, s. 23 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Olejniczuk-Merta", title = "Rynek młodzieżowy w Polsce u progu XXI wieku", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2001 / Numer 2", pages = "23 - 27" }
-
"Podstawy marketingu", pod red. Jerzego Altkorna, Kraków 2003 : [recenzja] Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2004 / Numer 2 / s. 49 - 512004CZYSTY TEKST
Jerzy Altkorn, Anna Olejniczuk-Merta, "Podstawy marketingu", pod red. Jerzego Altkorna, Kraków 2003 : [recenzja], Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2004 / Numer 2, s. 49 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Altkorn, Anna Olejniczuk-Merta", title = ""Podstawy marketingu", pod red. Jerzego Altkorna, Kraków 2003 : [recenzja]", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2004 / Numer 2", pages = "49 - 51" }
-
Wpływ nowoczesnych technologii na zachowania konsumentów Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 15 / s. 137 - 1452010CZYSTY TEKST
Anna Olejniczuk-Merta, Wpływ nowoczesnych technologii na zachowania konsumentów , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 137 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Olejniczuk-Merta", title = "Wpływ nowoczesnych technologii na zachowania konsumentów ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "137 - 145" }
-
Marketing and Social Innovation – A Comparative Analysis Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2014 / Tom 22 / Numer 4 / s. 144 - 1522014CZYSTY TEKST
Anna Olejniczuk-Merta, Marketing and Social Innovation – A Comparative Analysis, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2014 / Tom 22 / Numer 4, s. 144 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Olejniczuk-Merta", title = "Marketing and Social Innovation – A Comparative Analysis", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2014 / Tom 22 / Numer 4", pages = "144 - 152" }
-
Konsumenci i konsumpcja wobec wyzwań XXI wieku Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 301 - 3172016CZYSTY TEKST
Anna Olejniczuk-Merta, Konsumenci i konsumpcja wobec wyzwań XXI wieku, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 301 - 317
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Olejniczuk-Merta", title = "Konsumenci i konsumpcja wobec wyzwań XXI wieku", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "301 - 317" }