Włodzimierz Deluga
12 artykuły w 7 czasopismach
-
Polityka państwa wobec transportu ciężarowego w procesie adaptacyjnym do Unii Europejskiej - harmonizacja przepisów i norm 1999 / Tom 5 / s. 15 - 261999CZYSTY TEKST
Włodzimierz Deluga, Polityka państwa wobec transportu ciężarowego w procesie adaptacyjnym do Unii Europejskiej - harmonizacja przepisów i norm, None, 1999 / Tom 5, s. 15 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Deluga", title = "Polityka państwa wobec transportu ciężarowego w procesie adaptacyjnym do Unii Europejskiej - harmonizacja przepisów i norm", journal = "None", issue = "1999 / Tom 5", pages = "15 - 26" }
-
Wpływ bodźców materialnych i pozamaterialnych w stabilizowaniu załóg pracowniczych Opublikowano w: Problemy Profesjologii 2013 / Numer 2 / s. 47 - 652013CZYSTY TEKST
Włodzimierz Deluga, Anna Wallis, Wpływ bodźców materialnych i pozamaterialnych w stabilizowaniu załóg pracowniczych, Problemy Profesjologii, 2013 / Numer 2, s. 47 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Deluga, Anna Wallis", title = "Wpływ bodźców materialnych i pozamaterialnych w stabilizowaniu załóg pracowniczych", journal = "Problemy Profesjologii", issue = "2013 / Numer 2", pages = "47 - 65" }
-
Miejsce gender marketingu w postępowaniu nabywców na rynku dóbr szybkozbywalnych Opublikowano w: Problemy Profesjologii 2015 / Numer 1 / s. 55 - 642015CZYSTY TEKST
Włodzimierz Deluga, Miejsce gender marketingu w postępowaniu nabywców na rynku dóbr szybkozbywalnych, Problemy Profesjologii, 2015 / Numer 1, s. 55 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Deluga", title = "Miejsce gender marketingu w postępowaniu nabywców na rynku dóbr szybkozbywalnych", journal = "Problemy Profesjologii", issue = "2015 / Numer 1", pages = "55 - 64" }
-
Konkurencja jako czynnik podwyższania jakości usług sanatoryjnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2013 / Numer 3 (23) / s. 73 - 962013CZYSTY TEKST
Włodzimierz Deluga, Konkurencja jako czynnik podwyższania jakości usług sanatoryjnych, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2013 / Numer 3 (23), s. 73 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Deluga", title = "Konkurencja jako czynnik podwyższania jakości usług sanatoryjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2013 / Numer 3 (23)", pages = "73 - 96" }
-
Wybrane aspekty wykorzystania marketingu ekologicznego dla poprawy środowiska naturalnego w Koszalinie Opublikowano w: Europa Regionum 2015 / Tom 23 / s. 97 - 1082015CZYSTY TEKST
Włodzimierz Deluga, Wybrane aspekty wykorzystania marketingu ekologicznego dla poprawy środowiska naturalnego w Koszalinie, Europa Regionum, 2015 / Tom 23, s. 97 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Deluga", title = "Wybrane aspekty wykorzystania marketingu ekologicznego dla poprawy środowiska naturalnego w Koszalinie", journal = "Europa Regionum", issue = "2015 / Tom 23", pages = "97 - 108" }
-
Sprzedaż detaliczna w Polsce z wykorzystaniem Internetu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 95 / s. 119 - 1352012CZYSTY TEKST
Artur Bokrzański, Włodzimierz Deluga, Sprzedaż detaliczna w Polsce z wykorzystaniem Internetu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 119 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Bokrzański, Włodzimierz Deluga", title = "Sprzedaż detaliczna w Polsce z wykorzystaniem Internetu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "119 - 135" }
-
Systemy informatyczne w zarządzaniu relacjami z klientami Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 15 / s. 181 - 1912010CZYSTY TEKST
Artur Bokszański, Włodzimierz Deluga, Anna Wallis, Systemy informatyczne w zarządzaniu relacjami z klientami , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 181 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Bokszański, Włodzimierz Deluga, Anna Wallis", title = "Systemy informatyczne w zarządzaniu relacjami z klientami ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "181 - 191" }
-
Znaczenie przedsiębiorstw społecznych w łagodzeniu problemu bezrobocia i przeciwdziałaniu wykluczeniu społecznemu Opublikowano w: Problemy Profesjologii 2018 / Numer 2 / s. 181 - 1922018CZYSTY TEKST
Włodzimierz Deluga, Małgorzata Majewska, Znaczenie przedsiębiorstw społecznych w łagodzeniu problemu bezrobocia i przeciwdziałaniu wykluczeniu społecznemu , Problemy Profesjologii, 2018 / Numer 2, s. 181 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Deluga, Małgorzata Majewska", title = "Znaczenie przedsiębiorstw społecznych w łagodzeniu problemu bezrobocia i przeciwdziałaniu wykluczeniu społecznemu ", journal = "Problemy Profesjologii", issue = "2018 / Numer 2", pages = "181 - 192" }
-
Ekonomiczne, społeczne i etyczne skutki kariery Michaela Jordana Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 10 / s. 229 - 2422012CZYSTY TEKST
Włodzimierz Deluga, Ekonomiczne, społeczne i etyczne skutki kariery Michaela Jordana , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 229 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Deluga", title = "Ekonomiczne, społeczne i etyczne skutki kariery Michaela Jordana ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "229 - 242" }
-
Marketing personalny w realizacji celów 1997 / Tom 2 / s. 237 - 2441997CZYSTY TEKST
Włodzimierz Deluga, Marketing personalny w realizacji celów, None, 1997 / Tom 2, s. 237 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Deluga", title = "Marketing personalny w realizacji celów", journal = "None", issue = "1997 / Tom 2", pages = "237 - 244" }
-
Merchandising w handlu detalicznym Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 287 - 2992016CZYSTY TEKST
Włodzimierz Deluga, Merchandising w handlu detalicznym, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 287 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Deluga", title = "Merchandising w handlu detalicznym", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "287 - 299" }
-
Marketing terytorialny jako sposób osiągnięcia przewagi konkurencyjnej przez jednostki osadnicze Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 97 / s. 325 - 3412012CZYSTY TEKST
Włodzimierz Deluga, Marketing terytorialny jako sposób osiągnięcia przewagi konkurencyjnej przez jednostki osadnicze, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 97, s. 325 - 341
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Deluga", title = "Marketing terytorialny jako sposób osiągnięcia przewagi konkurencyjnej przez jednostki osadnicze", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 97", pages = "325 - 341" }