Katarzyna Rupik
7 artykuły w 6 czasopismach
-
Planowanie w turbulentnym otoczeniu Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2011 / Tom 19 / Numer 4 / s. 37 - 462011CZYSTY TEKST
Katarzyna Rupik, Planowanie w turbulentnym otoczeniu, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2011 / Tom 19 / Numer 4, s. 37 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Rupik", title = "Planowanie w turbulentnym otoczeniu", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2011 / Tom 19 / Numer 4", pages = "37 - 46" }
-
Orientacja a wiedza przedsiębiorstwa : wybrane relacje i ich uwarunkowania Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 83 - 912004CZYSTY TEKST
Katarzyna Rupik, Orientacja a wiedza przedsiębiorstwa : wybrane relacje i ich uwarunkowania, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 83 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Rupik", title = "Orientacja a wiedza przedsiębiorstwa : wybrane relacje i ich uwarunkowania", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "83 - 91" }
-
Zastosowanie koncepcji customer engagement w branży odzieżowej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 141 - 1542015CZYSTY TEKST
Katarzyna Rupik, Zastosowanie koncepcji customer engagement w branży odzieżowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 141 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Rupik", title = "Zastosowanie koncepcji customer engagement w branży odzieżowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "141 - 154" }
-
Kierunki rozwoju controllingu marketingowego Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2010 / Tom 11 / Numer 10 / s. 301 - 3082010CZYSTY TEKST
Katarzyna Rupik, Tomasz Żyminkowski, Kierunki rozwoju controllingu marketingowego, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 10, s. 301 - 308
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Rupik, Tomasz Żyminkowski", title = "Kierunki rozwoju controllingu marketingowego", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 10", pages = "301 - 308" }
-
Prosument w procesie planowania marketingowego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 15 / s. 331 - 3422010CZYSTY TEKST
Katarzyna Rupik, Prosument w procesie planowania marketingowego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 331 - 342
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Rupik", title = "Prosument w procesie planowania marketingowego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "331 - 342" }
-
Planowanie marketingowe w zarządzaniu gminą Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 407 - 4232011CZYSTY TEKST
Katarzyna Rupik, Planowanie marketingowe w zarządzaniu gminą, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 407 - 423
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Rupik", title = "Planowanie marketingowe w zarządzaniu gminą", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "407 - 423" }
-
Zaangażowanie klienta w procesie marketingu w zarządzaniu wartością portfela klientów na rynku B2C Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2010 / Tom 34 / s. 621 - 6412010CZYSTY TEKST
Katarzyna Rupik, Zaangażowanie klienta w procesie marketingu w zarządzaniu wartością portfela klientów na rynku B2C, Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2010 / Tom 34, s. 621 - 641
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Rupik", title = "Zaangażowanie klienta w procesie marketingu w zarządzaniu wartością portfela klientów na rynku B2C", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2010 / Tom 34", pages = "621 - 641" }