Piotr Cyrek
14 artykuły w 5 czasopismach
- 
        Opakowanie jako źródło informacji o produktach żywnościowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 39 / s. 9 - 212015CZYSTY TEKSTPiotr Cyrek, Opakowanie jako źródło informacji o produktach żywnościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 9 - 21 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Cyrek", title = "Opakowanie jako źródło informacji o produktach żywnościowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "9 - 21" } 
- 
        Determinanty wyboru placówki handlu detalicznego żywnością w ujęciu dynamicznym Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 24 / s. 11 - 212012CZYSTY TEKSTPiotr Cyrek, Determinanty wyboru placówki handlu detalicznego żywnością w ujęciu dynamicznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 11 - 21 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Cyrek", title = "Determinanty wyboru placówki handlu detalicznego żywnością w ujęciu dynamicznym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "11 - 21" } 
- 
        Dywersyfikacja stylów zakupowych klientów w kontekście zmian w tygodniowym rozkładzie pracy placówek handlu detalicznego Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2020 / Numer 2(36) / s. 45 - 602020CZYSTY TEKSTPiotr Cyrek, Dywersyfikacja stylów zakupowych klientów w kontekście zmian w tygodniowym rozkładzie pracy placówek handlu detalicznego , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 2(36), s. 45 - 60 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Cyrek", title = "Dywersyfikacja stylów zakupowych klientów w kontekście zmian w tygodniowym rozkładzie pracy placówek handlu detalicznego ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 2(36)", pages = "45 - 60" } 
- 
        Scale and Scope of Cooperation Between Food Retailers and their Economic Condition Opublikowano w: Oeconomia Copernicana 2013 / Tom 4 / Numer 1 / s. 131 - 1452013CZYSTY TEKSTPiotr Cyrek, Scale and Scope of Cooperation Between Food Retailers and their Economic Condition, Oeconomia Copernicana, 2013 / Tom 4 / Numer 1, s. 131 - 145 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Cyrek", title = " Scale and Scope of Cooperation Between Food Retailers and their Economic Condition", journal = "Oeconomia Copernicana", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 1", pages = "131 - 145" } 
- 
        Szanse i zagrożenia dla polskich przedsiębiorstw handlu detalicznego żywnością wynikające z członkostwa w Unii Europejskiej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 28 / s. 175 - 1872013CZYSTY TEKSTPiotr Cyrek, Szanse i zagrożenia dla polskich przedsiębiorstw handlu detalicznego żywnością wynikające z członkostwa w Unii Europejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 175 - 187 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Cyrek", title = "Szanse i zagrożenia dla polskich przedsiębiorstw handlu detalicznego żywnością wynikające z członkostwa w Unii Europejskiej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "175 - 187" } 
- 
        Kształtowanie asortymentu jako determinanta sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw handlu detalicznego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 197 - 2082010CZYSTY TEKSTPiotr Cyrek, Kształtowanie asortymentu jako determinanta sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw handlu detalicznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 197 - 208 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Cyrek", title = "Kształtowanie asortymentu jako determinanta sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw handlu detalicznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "197 - 208" } 
- 
        Działania wzmacniające pozycję konkurencyjną przedsiębiorstw handlu detalicznego województwa podkarpackiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 2 / s. 215 - 2192008CZYSTY TEKSTPiotr Cyrek, Działania wzmacniające pozycję konkurencyjną przedsiębiorstw handlu detalicznego województwa podkarpackiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 2, s. 215 - 219 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Cyrek", title = "Działania wzmacniające pozycję konkurencyjną przedsiębiorstw handlu detalicznego województwa podkarpackiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 2", pages = "215 - 219" } 
- 
        Diagnoza zasobów ludzkich i perspektywy zatrudnienia w przedsiębiorstwach handlu detalicznego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 34 / s. 259 - 2712014CZYSTY TEKSTPiotr Cyrek, Diagnoza zasobów ludzkich i perspektywy zatrudnienia w przedsiębiorstwach handlu detalicznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 34, s. 259 - 271 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Cyrek", title = "Diagnoza zasobów ludzkich i perspektywy zatrudnienia w przedsiębiorstwach handlu detalicznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 34", pages = "259 - 271" } 
- 
        Zgodność oczekiwań klientów i elementów strategii marketingowych przedsiębiorstw handlu detalicznego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 15 / s. 269 - 2812010CZYSTY TEKSTPiotr Cyrek, Zgodność oczekiwań klientów i elementów strategii marketingowych przedsiębiorstw handlu detalicznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 269 - 281 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Cyrek", title = "Zgodność oczekiwań klientów i elementów strategii marketingowych przedsiębiorstw handlu detalicznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "269 - 281" } 
- 
        Motywy wprowadzania nowych pozycji asortymentowych w podmiotach handlu detalicznego żywnością Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 277 - 2872017CZYSTY TEKSTPiotr Cyrek, Motywy wprowadzania nowych pozycji asortymentowych w podmiotach handlu detalicznego żywnością, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 277 - 287 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Cyrek", title = "Motywy wprowadzania nowych pozycji asortymentowych w podmiotach handlu detalicznego żywnością", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "277 - 287" } 
- 
        Uwarunkowania strategiczne działalności przedsiębiorstw handlu detalicznego żywnością na Podkarpaciu w ujęciu dynamicznym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 287 - 2992011CZYSTY TEKSTPiotr Cyrek, Uwarunkowania strategiczne działalności przedsiębiorstw handlu detalicznego żywnością na Podkarpaciu w ujęciu dynamicznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 287 - 299 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Cyrek", title = "Uwarunkowania strategiczne działalności przedsiębiorstw handlu detalicznego żywnością na Podkarpaciu w ujęciu dynamicznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "287 - 299" } 
- 
        Postrzeganie oferty sklepów dyskontowych przez klientów handlu detalicznego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 31 / s. 295 - 3102013CZYSTY TEKSTPiotr Cyrek, Postrzeganie oferty sklepów dyskontowych przez klientów handlu detalicznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 295 - 310 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Cyrek", title = "Postrzeganie oferty sklepów dyskontowych przez klientów handlu detalicznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "295 - 310" } 
- 
        Kształtowanie ekologicznego wizerunku przedsiębiorstwa wyzwaniem marketingu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 304 - 3102007CZYSTY TEKSTPiotr Cyrek, Marian Woźniak, Kształtowanie ekologicznego wizerunku przedsiębiorstwa wyzwaniem marketingu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 304 - 310 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Cyrek, Marian Woźniak", title = "Kształtowanie ekologicznego wizerunku przedsiębiorstwa wyzwaniem marketingu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "304 - 310" } 
- 
        Deklaracje i zachowania przedsiębiorców handlu detalicznego w zakresie podnoszenia kwalifikacji pracowników Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 393 - 4052016CZYSTY TEKSTPiotr Cyrek, Deklaracje i zachowania przedsiębiorców handlu detalicznego w zakresie podnoszenia kwalifikacji pracowników, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 393 - 405 BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Cyrek", title = "Deklaracje i zachowania przedsiębiorców handlu detalicznego w zakresie podnoszenia kwalifikacji pracowników", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "393 - 405" }