Izabela Szlis
6 artykuły w 2 czasopismach
-
Źródła przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej w świetle badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 105 - 1152010CZYSTY TEKST
Izabela Szlis, Źródła przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 105 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Szlis", title = "Źródła przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "105 - 115" }
-
Preferowane kanały dystrybucji w bankowości detalicznej (w świetle badań) Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 16 / s. 137 - 1482010CZYSTY TEKST
Izabela Szlis, Preferowane kanały dystrybucji w bankowości detalicznej (w świetle badań) , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 137 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Szlis", title = "Preferowane kanały dystrybucji w bankowości detalicznej (w świetle badań) ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "137 - 148" }
-
Rola zintegrowanej komunikacji marketingowej w zarządzaniu wizerunkiem firmy Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 220 - 2232007CZYSTY TEKST
Izabela Szlis, Rola zintegrowanej komunikacji marketingowej w zarządzaniu wizerunkiem firmy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 220 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Szlis", title = "Rola zintegrowanej komunikacji marketingowej w zarządzaniu wizerunkiem firmy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "220 - 223" }
-
CRM a zintegrowana komunikacja marketingowa Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 310 - 3152006CZYSTY TEKST
Izabela Szlis, CRM a zintegrowana komunikacja marketingowa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 310 - 315
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Szlis", title = "CRM a zintegrowana komunikacja marketingowa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "310 - 315" }
-
Rola personelu obsługi bezpośredniej w procesie współtworzenia wartości w bankowości detalicznej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 31 / s. 495 - 5082013CZYSTY TEKST
Izabela Szlis, Rola personelu obsługi bezpośredniej w procesie współtworzenia wartości w bankowości detalicznej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 495 - 508
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Szlis", title = "Rola personelu obsługi bezpośredniej w procesie współtworzenia wartości w bankowości detalicznej ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "495 - 508" }
-
Juniorzy vs. seniorzy na rynku detalicznych usług bankowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 643 - 6522011CZYSTY TEKST
Izabela Szlis, Juniorzy vs. seniorzy na rynku detalicznych usług bankowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 643 - 652
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Szlis", title = "Juniorzy vs. seniorzy na rynku detalicznych usług bankowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "643 - 652" }