Renata Stasiak-Betlejewska
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Doświadczenia i oczekiwania klientów wybranych banków spółdzielczych w Polsce Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 16 / s. 127 - 1362010CZYSTY TEKST
Stanisław Borkowski, Renata Stasiak-Betlejewska, Doświadczenia i oczekiwania klientów wybranych banków spółdzielczych w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 127 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Borkowski, Renata Stasiak-Betlejewska", title = "Doświadczenia i oczekiwania klientów wybranych banków spółdzielczych w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "127 - 136" }
-
CRM : strategia ukierunkowująca bank na zwiększenie efektywności Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 213 - 2172006CZYSTY TEKST
Renata Stasiak-Betlejewska, CRM : strategia ukierunkowująca bank na zwiększenie efektywności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 213 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Stasiak-Betlejewska", title = "CRM : strategia ukierunkowująca bank na zwiększenie efektywności", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "213 - 217" }