Romuald Zabrocki
11 artykuły w 6 czasopismach
-
Rola i funkcje usług żywieniowych we współczesnym świecie Opublikowano w: Space - Society - Economy 2008 / Numer 8 / s. 37 - 452008CZYSTY TEKST
Romuald Zabrocki, Rola i funkcje usług żywieniowych we współczesnym świecie, Space - Society - Economy, 2008 / Numer 8, s. 37 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Zabrocki", title = "Rola i funkcje usług żywieniowych we współczesnym świecie", journal = "Space - Society - Economy", issue = "2008 / Numer 8", pages = "37 - 45" }
-
Consumer assessment of competitiveness of food and beverage services Opublikowano w: Service Management 2008 / Tom 2 / s. 81 - 862008CZYSTY TEKST
Romuald Zabrocki, Consumer assessment of competitiveness of food and beverage services, Service Management, 2008 / Tom 2, s. 81 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Zabrocki", title = "Consumer assessment of competitiveness of food and beverage services", journal = "Service Management", issue = "2008 / Tom 2", pages = "81 - 86" }
-
Seniorzy jako segment konsumencki w usługach gastronomicznych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 38 / s. 193 - 2052015CZYSTY TEKST
Romuald Zabrocki, Seniorzy jako segment konsumencki w usługach gastronomicznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 193 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Zabrocki", title = "Seniorzy jako segment konsumencki w usługach gastronomicznych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "193 - 205" }
-
Postawy i zachowania konsumentów usług gastronomii handlowej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 203 - 2132014CZYSTY TEKST
Romuald Zabrocki, Postawy i zachowania konsumentów usług gastronomii handlowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 203 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Zabrocki", title = "Postawy i zachowania konsumentów usług gastronomii handlowej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "203 - 213" }
-
Postawy i zachowania młodych konsumentów polskich i niemieckich na rynku żywności ekologicznej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 16 / s. 203 - 2132010CZYSTY TEKST
Izabela Liedtke, Romuald Zabrocki, Postawy i zachowania młodych konsumentów polskich i niemieckich na rynku żywności ekologicznej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 203 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Liedtke, Romuald Zabrocki", title = "Postawy i zachowania młodych konsumentów polskich i niemieckich na rynku żywności ekologicznej ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "203 - 213" }
-
Uwarunkowania zachowań żywieniowych konsumentów w usługach turystycznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 209 - 2222011CZYSTY TEKST
Romuald Zabrocki, Uwarunkowania zachowań żywieniowych konsumentów w usługach turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 209 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Zabrocki", title = "Uwarunkowania zachowań żywieniowych konsumentów w usługach turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "209 - 222" }
-
Wybrane problemy segmentacji rynku usług żywieniowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 22 / s. 217 - 2272011CZYSTY TEKST
Romuald Zabrocki, Wybrane problemy segmentacji rynku usług żywieniowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 217 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Zabrocki", title = "Wybrane problemy segmentacji rynku usług żywieniowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "217 - 227" }
-
Wybrane eventy Gdyni jako instrument marketingu terytorialnego w ocenie mieszkańców miasta Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 255 - 2652016CZYSTY TEKST
Romuald Zabrocki, Wybrane eventy Gdyni jako instrument marketingu terytorialnego w ocenie mieszkańców miasta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 255 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Zabrocki", title = "Wybrane eventy Gdyni jako instrument marketingu terytorialnego w ocenie mieszkańców miasta", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "255 - 265" }
-
Postawy i zachowania kobiet wobec innowacji produktowych na rynku kosmetycznym Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 403 - 4112016CZYSTY TEKST
Anna Suszek-Namroży, Romuald Zabrocki, Postawy i zachowania kobiet wobec innowacji produktowych na rynku kosmetycznym, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 403 - 411
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Suszek-Namroży, Romuald Zabrocki", title = "Postawy i zachowania kobiet wobec innowacji produktowych na rynku kosmetycznym", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "403 - 411" }
-
Rekonstrukcja paradygmatu zachowań firm świadczących usługi żywieniowe wobec konsumentów Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 407 - 4152016CZYSTY TEKST
Romuald Zabrocki, Rekonstrukcja paradygmatu zachowań firm świadczących usługi żywieniowe wobec konsumentów, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 407 - 415
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Zabrocki", title = "Rekonstrukcja paradygmatu zachowań firm świadczących usługi żywieniowe wobec konsumentów", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "407 - 415" }
-
Wybrane aspekty rozwoju usług gastronomicznych w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 2 / s. 471 - 4762008CZYSTY TEKST
Romuald Zabrocki, Wybrane aspekty rozwoju usług gastronomicznych w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 2, s. 471 - 476
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Zabrocki", title = "Wybrane aspekty rozwoju usług gastronomicznych w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 2", pages = "471 - 476" }