Tomasz Olejniczak
7 artykuły w 5 czasopismach
- 
        Bureaucracy and Culture : Toward Two-Factor Theory of Organizational Control Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2014 / Tom 22 / Numer 1 / s. 70 - 872014CZYSTY TEKSTTomasz Olejniczak, Kishi Yasuyuki, Bureaucracy and Culture : Toward Two-Factor Theory of Organizational Control, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2014 / Tom 22 / Numer 1, s. 70 - 87 BIBTEX@Article{ authors = "Tomasz Olejniczak, Kishi Yasuyuki", title = "Bureaucracy and Culture : Toward Two-Factor Theory of Organizational Control", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2014 / Tom 22 / Numer 1", pages = "70 - 87" } 
- 
        Zakupy innowacji produktowych na rynku żywności – w świetle badań konsumenckich Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2011 / Tom 25 / s. 87 - 1012011CZYSTY TEKSTTomasz Olejniczak, Zakupy innowacji produktowych na rynku żywności – w świetle badań konsumenckich, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 87 - 101 BIBTEX@Article{ authors = "Tomasz Olejniczak", title = "Zakupy innowacji produktowych na rynku żywności – w świetle badań konsumenckich", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "87 - 101" } 
- 
        Retroinnowacje jako determinanta zachowań konsumentów na rynku żywności Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2014 / Tom 42 / s. 95 - 1032014CZYSTY TEKSTTomasz Olejniczak, Retroinnowacje jako determinanta zachowań konsumentów na rynku żywności, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 95 - 103 BIBTEX@Article{ authors = "Tomasz Olejniczak", title = "Retroinnowacje jako determinanta zachowań konsumentów na rynku żywności", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "95 - 103" } 
- 
        Rigour and Relevance : A PhD Student’s Perspective Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2015 / Tom 23 / Numer 4 / s. 113 - 1302015CZYSTY TEKSTTomasz Olejniczak, Rigour and Relevance : A PhD Student’s Perspective, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2015 / Tom 23 / Numer 4, s. 113 - 130 BIBTEX@Article{ authors = "Tomasz Olejniczak", title = "Rigour and Relevance : A PhD Student’s Perspective", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2015 / Tom 23 / Numer 4", pages = "113 - 130" } 
- 
        Funkcja personalna w japońskich przedsiębiorstwach produkcyjnych w Polsce: Czy kultura ma znaczenie? Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1) / s. 157 - 1752015CZYSTY TEKSTTomasz Olejniczak, Funkcja personalna w japońskich przedsiębiorstwach produkcyjnych w Polsce: Czy kultura ma znaczenie?, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (1), s. 157 - 175 BIBTEX@Article{ authors = "Tomasz Olejniczak", title = "Funkcja personalna w japońskich przedsiębiorstwach produkcyjnych w Polsce: Czy kultura ma znaczenie?", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (1)", pages = "157 - 175" } 
- 
        Determinanty zachowań konsumentów na polskim rynku żywności wygodnej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 16 / s. 321 - 3312010CZYSTY TEKSTTomasz Olejniczak, Determinanty zachowań konsumentów na polskim rynku żywności wygodnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 321 - 331 BIBTEX@Article{ authors = "Tomasz Olejniczak", title = "Determinanty zachowań konsumentów na polskim rynku żywności wygodnej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "321 - 331" } 
- 
        Personalizacja w kształtowaniu lojalności klientów w Internecie Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 549 - 5552004CZYSTY TEKSTTomasz Olejniczak, Personalizacja w kształtowaniu lojalności klientów w Internecie, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 549 - 555 BIBTEX@Article{ authors = "Tomasz Olejniczak", title = "Personalizacja w kształtowaniu lojalności klientów w Internecie", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "549 - 555" }