Agnieszka Witkowska
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Creating own Brand Equity Versus Customer Loyalty in a Commercial Enterprise Opublikowano w: Journal of International Studies 2010 / Tom 3 / Numer 1 / s. 109 - 1152010CZYSTY TEKST
Agnieszka Witkowska, Creating own Brand Equity Versus Customer Loyalty in a Commercial Enterprise, Journal of International Studies, 2010 / Tom 3 / Numer 1, s. 109 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Witkowska", title = "Creating own Brand Equity Versus Customer Loyalty in a Commercial Enterprise", journal = "Journal of International Studies", issue = "2010 / Tom 3 / Numer 1", pages = "109 - 115" }
-
Czynniki warunkujące kształtowanie postaw konsumenckich wobec marek własnych oraz ich wpływ na budowanie kapitału marki i wartości dla przedsiębiorstwa Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 16 / s. 333 - 3422010CZYSTY TEKST
Agnieszka Witkowska, Czynniki warunkujące kształtowanie postaw konsumenckich wobec marek własnych oraz ich wpływ na budowanie kapitału marki i wartości dla przedsiębiorstwa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 333 - 342
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Witkowska", title = "Czynniki warunkujące kształtowanie postaw konsumenckich wobec marek własnych oraz ich wpływ na budowanie kapitału marki i wartości dla przedsiębiorstwa", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "333 - 342" }