Aleksandra Burgiel
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Re-generacja jako megatrend w zachowaniach konsumentów – czy Polacy są na nią gotowi? Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 32 / s. 11 - 242013CZYSTY TEKST
Aleksandra Burgiel, Re-generacja jako megatrend w zachowaniach konsumentów – czy Polacy są na nią gotowi?, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 11 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Burgiel", title = "Re-generacja jako megatrend w zachowaniach konsumentów – czy Polacy są na nią gotowi?", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "11 - 24" }
-
Aspiracje konsumentów dotyczące urządzania mieszkań jako determinanta ich zachowań na rynku artykułów wyposażenia wnętrz Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 25 / s. 11 - 252012CZYSTY TEKST
Aleksandra Burgiel, Aspiracje konsumentów dotyczące urządzania mieszkań jako determinanta ich zachowań na rynku artykułów wyposażenia wnętrz, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 11 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Burgiel", title = "Aspiracje konsumentów dotyczące urządzania mieszkań jako determinanta ich zachowań na rynku artykułów wyposażenia wnętrz", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "11 - 25" }
-
Komunikacja nieformalna jako czynnik determinujący zakup produktów o zróżnicowanym ryzyku Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 16 / s. 367 - 3792010CZYSTY TEKST
Aleksandra Burgiel, Komunikacja nieformalna jako czynnik determinujący zakup produktów o zróżnicowanym ryzyku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 367 - 379
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Burgiel", title = "Komunikacja nieformalna jako czynnik determinujący zakup produktów o zróżnicowanym ryzyku", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "367 - 379" }