Jolanta Zrałek
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Proekologiczne zachowania w fazie konsumpcji – zróżnicowanie postaw konsumenckich w świetle badań bezpośrednich Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 32 / s. 135 - 1442013CZYSTY TEKST
Jolanta Zrałek, Proekologiczne zachowania w fazie konsumpcji – zróżnicowanie postaw konsumenckich w świetle badań bezpośrednich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 135 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Zrałek", title = "Proekologiczne zachowania w fazie konsumpcji – zróżnicowanie postaw konsumenckich w świetle badań bezpośrednich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "135 - 144" }
-
Czynniki motywujące konsumentów do zakupu ekologicznej żywności – wyniki badań bezpośrednich Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 16 / s. 391 - 4002010CZYSTY TEKST
Jolanta Zrałek, Czynniki motywujące konsumentów do zakupu ekologicznej żywności – wyniki badań bezpośrednich , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 391 - 400
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Zrałek", title = "Czynniki motywujące konsumentów do zakupu ekologicznej żywności – wyniki badań bezpośrednich ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "391 - 400" }