-
"Tutoring w szkole. Między teorią a praktyką zmiany edukacyjnej", red. M. Budzyński, J. Traczyński, P. Czekierda, Z. Zalewski, A. Zembrzuska, Wrocław 2009 : [recenzja] / Mirosława Nowak-Dziemianowicz. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2009 / Numer 4 (48) / s. 155 - 1592009CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, M. Budzyński, J. Traczyński, P. Czekierda, Z. Zalewski, Agnieszka Zembrzuska, "Tutoring w szkole. Między teorią a praktyką zmiany edukacyjnej", red. M. Budzyński, J. Traczyński, P. Czekierda, Z. Zalewski, A. Zembrzuska, Wrocław 2009 : [recenzja] / Mirosława Nowak-Dziemianowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 155 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz, M. Budzyński, J. Traczyński, P. Czekierda, Z. Zalewski, Agnieszka Zembrzuska", title = ""Tutoring w szkole. Między teorią a praktyką zmiany edukacyjnej", red. M. Budzyński, J. Traczyński, P. Czekierda, Z. Zalewski, A. Zembrzuska, Wrocław 2009 : [recenzja] / Mirosława Nowak-Dziemianowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "155 - 159" }