-
Jakkolwiek w Holandii nie było wystawy tak fajerwerkowo głośnej, jak wystawa Gustawa Klimta w Królewskim Muzeum Sztuk Pięknych w Brukseli, obejrzana przez półmiliona osób, rok 1987 był wystawienniczo bardzo dobry, przede wszystkim z uwagi na dwie wystawy - wydarzenia na skalę nie tylko europejską: "Van Gogh w Brabancji" i "Pierwiastek duchowy w sztuce - malarstwo abstrakcyjne w latach 1890-1985" / J. Paszkiewicz-Jägers. Opublikowano w: Sztuka 1988 / Tom 13 / Numer 2 / s. 66 - 671988CZYSTY TEKST
J. Paszkiewicz-Jägers, Jakkolwiek w Holandii nie było wystawy tak fajerwerkowo głośnej, jak wystawa Gustawa Klimta w Królewskim Muzeum Sztuk Pięknych w Brukseli, obejrzana przez półmiliona osób, rok 1987 był wystawienniczo bardzo dobry, przede wszystkim z uwagi na dwie wystawy - wydarzenia na skalę nie tylko europejską: "Van Gogh w Brabancji" i "Pierwiastek duchowy w sztuce - malarstwo abstrakcyjne w latach 1890-1985" / J. Paszkiewicz-Jägers., Sztuka, 1988 / Tom 13 / Numer 2, s. 66 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " J. Paszkiewicz-Jägers", title = "Jakkolwiek w Holandii nie było wystawy tak fajerwerkowo głośnej, jak wystawa Gustawa Klimta w Królewskim Muzeum Sztuk Pięknych w Brukseli, obejrzana przez półmiliona osób, rok 1987 był wystawienniczo bardzo dobry, przede wszystkim z uwagi na dwie wystawy - wydarzenia na skalę nie tylko europejską: "Van Gogh w Brabancji" i "Pierwiastek duchowy w sztuce - malarstwo abstrakcyjne w latach 1890-1985" / J. Paszkiewicz-Jägers.", journal = "Sztuka", issue = "1988 / Tom 13 / Numer 2", pages = "66 - 67" }