Stanisław Pilarski
10 artykuły w 6 czasopismach
-
Development of Organic Food Market in Germany Opublikowano w: Olsztyn Economic Journal 2008 / Tom 3 / Numer 1 / s. 69 - 892008CZYSTY TEKST
Stanisław Pilarski, Development of Organic Food Market in Germany, Olsztyn Economic Journal, 2008 / Tom 3 / Numer 1, s. 69 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Pilarski", title = "Development of Organic Food Market in Germany", journal = "Olsztyn Economic Journal", issue = "2008 / Tom 3 / Numer 1", pages = "69 - 89" }
-
Ogólnopolska Konferencja Muzeów i Parków Etnograficznych oraz otwarcie Muzeum Wsi Opolskiej Opublikowano w: Ochrona Zabytków 1971 / Tom 24 / Numer 1 (92) / s. 76 - 791971CZYSTY TEKST
Stanisław Pilarski, Ogólnopolska Konferencja Muzeów i Parków Etnograficznych oraz otwarcie Muzeum Wsi Opolskiej , Ochrona Zabytków, 1971 / Tom 24 / Numer 1 (92), s. 76 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Pilarski", title = "Ogólnopolska Konferencja Muzeów i Parków Etnograficznych oraz otwarcie Muzeum Wsi Opolskiej ", journal = "Ochrona Zabytków", issue = "1971 / Tom 24 / Numer 1 (92)", pages = "76 - 79" }
-
Marketing produktów dziedzictwa kulinarnego na przykładzie Warmii i Mazur Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 115 - 1292011CZYSTY TEKST
Stanisław Pilarski, Marketing produktów dziedzictwa kulinarnego na przykładzie Warmii i Mazur, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 115 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Pilarski", title = "Marketing produktów dziedzictwa kulinarnego na przykładzie Warmii i Mazur", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "115 - 129" }
-
Ocena sprawności rynkowego przepływu ekożywności w świetle wyników jakościowych badań marketingowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 130 - 1392009CZYSTY TEKST
Stanisław Pilarski, Ocena sprawności rynkowego przepływu ekożywności w świetle wyników jakościowych badań marketingowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 130 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Pilarski", title = "Ocena sprawności rynkowego przepływu ekożywności w świetle wyników jakościowych badań marketingowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "130 - 139" }
-
Ośrodek gonciarski w Krzyżowej Dolinie, powiat Opole Opublikowano w: Opolski Rocznik Muzealny 1972 / Tom 5 / Numer 1 / s. 167 - 1781972CZYSTY TEKST
Stanisław Pilarski, Ośrodek gonciarski w Krzyżowej Dolinie, powiat Opole , Opolski Rocznik Muzealny, 1972 / Tom 5 / Numer 1, s. 167 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Pilarski", title = "Ośrodek gonciarski w Krzyżowej Dolinie, powiat Opole ", journal = "Opolski Rocznik Muzealny", issue = "1972 / Tom 5 / Numer 1", pages = "167 - 178" }
-
Organizacja rynku i wybrane działania marketingowe w handlu żywnością ekologiczną w Niemczech Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2008 / Numer 6 / s. 167 - 1862008CZYSTY TEKST
Stanisław Pilarski, Organizacja rynku i wybrane działania marketingowe w handlu żywnością ekologiczną w Niemczech, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2008 / Numer 6, s. 167 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Pilarski", title = "Organizacja rynku i wybrane działania marketingowe w handlu żywnością ekologiczną w Niemczech", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2008 / Numer 6", pages = "167 - 186" }
-
Strategia dystrybucji w zarządzaniu marketingowym w przedsiębiorstwie przetwórstwa spożywczego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 168 - 1752007CZYSTY TEKST
Stanisław Pilarski, Strategia dystrybucji w zarządzaniu marketingowym w przedsiębiorstwie przetwórstwa spożywczego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 168 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Pilarski", title = "Strategia dystrybucji w zarządzaniu marketingowym w przedsiębiorstwie przetwórstwa spożywczego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "168 - 175" }
-
Ocena satysfakcji klientów w kreowaniu wizerunku zakładu opieki zdrowotnej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 169 - 1752008CZYSTY TEKST
Stanisław Pilarski, Ocena satysfakcji klientów w kreowaniu wizerunku zakładu opieki zdrowotnej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 169 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Pilarski", title = "Ocena satysfakcji klientów w kreowaniu wizerunku zakładu opieki zdrowotnej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "169 - 175" }
-
Narzędzia CRM w firmie marketingu bezpośredniego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 353 - 3662010CZYSTY TEKST
Stanisław Pilarski, Narzędzia CRM w firmie marketingu bezpośredniego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 353 - 366
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Pilarski", title = "Narzędzia CRM w firmie marketingu bezpośredniego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "353 - 366" }
-
Satysfakcja klientów w sferze osobowego transportu publicznego Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2011 / Tom 25 / s. 549 - 5632011CZYSTY TEKST
Stanisław Pilarski, Satysfakcja klientów w sferze osobowego transportu publicznego , Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2011 / Tom 25, s. 549 - 563
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Pilarski", title = "Satysfakcja klientów w sferze osobowego transportu publicznego ", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2011 / Tom 25", pages = "549 - 563" }