-
Kreowanie wartości marki produktu w kanale dystrybucji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 329 - 3362009CZYSTY TEKST
Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka, Kreowanie wartości marki produktu w kanale dystrybucji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 329 - 336
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka", title = "Kreowanie wartości marki produktu w kanale dystrybucji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "329 - 336" }
-
Wykorzystywanie działań promocyjnych w kreowaniu przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw handlu detalicznego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 337 - 3482011CZYSTY TEKST
Sławomir Dybka, Wykorzystywanie działań promocyjnych w kreowaniu przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw handlu detalicznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 337 - 348
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Dybka", title = "Wykorzystywanie działań promocyjnych w kreowaniu przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw handlu detalicznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "337 - 348" }
-
Centra handlowe jako wyznacznik współczesnych trendów w handlu i konsumpcji = Shopping Centers as a discriminant of modern trends in consumption and commerce Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2013 / Tom 27 / s. 232 - 2432013CZYSTY TEKST
Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka, Centra handlowe jako wyznacznik współczesnych trendów w handlu i konsumpcji = Shopping Centers as a discriminant of modern trends in consumption and commerce, Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2013 / Tom 27, s. 232 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka", title = "Centra handlowe jako wyznacznik współczesnych trendów w handlu i konsumpcji = Shopping Centers as a discriminant of modern trends in consumption and commerce", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2013 / Tom 27", pages = "232 - 243" }
-
Uwarunkowania lojalności nabywców względem jednostek handlu detalicznego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 311 - 3202010CZYSTY TEKST
Sławomir Dybka, Uwarunkowania lojalności nabywców względem jednostek handlu detalicznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 311 - 320
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Dybka", title = "Uwarunkowania lojalności nabywców względem jednostek handlu detalicznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "311 - 320" }
-
Wpływ działań integracyjnych na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstw / Sławomir Dybka, Kazimierz Cyran. Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2011 / Tom 25 / s. 267 - 2812011CZYSTY TEKST
Sławomir Dybka, Kazimierz Cyran, Wpływ działań integracyjnych na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstw / Sławomir Dybka, Kazimierz Cyran., Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2011 / Tom 25, s. 267 - 281
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Dybka, Kazimierz Cyran", title = "Wpływ działań integracyjnych na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstw / Sławomir Dybka, Kazimierz Cyran.", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2011 / Tom 25", pages = "267 - 281" }