Katarzyna Orfin
15 artykuły w 4 czasopismach
-
Znaczenie platform zakupowych w kreowaniu popytu na usługi hotelarskie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 83 / s. 73 - 842012CZYSTY TEKST
Katarzyna Orfin, Marta Sidorkiewicz, Znaczenie platform zakupowych w kreowaniu popytu na usługi hotelarskie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 83, s. 73 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Orfin, Marta Sidorkiewicz", title = "Znaczenie platform zakupowych w kreowaniu popytu na usługi hotelarskie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 83", pages = "73 - 84" }
-
Instrumenty promocji w kształtowaniu pozycji konkurencyjnej produktu turystycznego gmin województwa zachodniopomorskiego Opublikowano w: Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu 2014 / Tom 46 / s. 103 - 1112014CZYSTY TEKST
Katarzyna Orfin, Instrumenty promocji w kształtowaniu pozycji konkurencyjnej produktu turystycznego gmin województwa zachodniopomorskiego , Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2014 / Tom 46, s. 103 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Orfin", title = "Instrumenty promocji w kształtowaniu pozycji konkurencyjnej produktu turystycznego gmin województwa zachodniopomorskiego ", journal = "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", issue = "2014 / Tom 46", pages = "103 - 111" }
-
Budowanie przewagi konkurencyjnej regionu turystycznego przez tworzenie markowych produktów turystycznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 103 - 1142011CZYSTY TEKST
Katarzyna Orfin, Budowanie przewagi konkurencyjnej regionu turystycznego przez tworzenie markowych produktów turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 103 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Orfin", title = "Budowanie przewagi konkurencyjnej regionu turystycznego przez tworzenie markowych produktów turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "103 - 114" }
-
Wpływ złożoności produktu turystycznego : obszar na kształtowanie jego wizerunku Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2012 / Numer 3 (19) / s. 113 - 1232012CZYSTY TEKST
Katarzyna Orfin, Wpływ złożoności produktu turystycznego : obszar na kształtowanie jego wizerunku, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2012 / Numer 3 (19), s. 113 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Orfin", title = "Wpływ złożoności produktu turystycznego : obszar na kształtowanie jego wizerunku", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2012 / Numer 3 (19)", pages = "113 - 123" }
-
Polityka promocji jednostki samorządu terytorialnego w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego : (na przykładzie gmin województwa zachodniopomorskiego) Opublikowano w: Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu 2015 / Tom 50 / s. 129 - 1352015CZYSTY TEKST
Katarzyna Orfin, Polityka promocji jednostki samorządu terytorialnego w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego : (na przykładzie gmin województwa zachodniopomorskiego), Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2015 / Tom 50, s. 129 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Orfin", title = "Polityka promocji jednostki samorządu terytorialnego w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego : (na przykładzie gmin województwa zachodniopomorskiego)", journal = "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", issue = "2015 / Tom 50", pages = "129 - 135" }
-
Wpływ funduszy unijnych na atrakcyjność produktu turystycznego na przykładzie projektu "Kajakiem do morza - stworzenie sieci przystani kajakowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na rzece redze, w 4 miejscowościach powiatu gryfickiego: Płotach, Gryficach, Trzebiatowie, Mrzeżynie" Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 76 / s. 143 - 1592011CZYSTY TEKST
Katarzyna Orfin, Michał Zdanowski, Wpływ funduszy unijnych na atrakcyjność produktu turystycznego na przykładzie projektu "Kajakiem do morza - stworzenie sieci przystani kajakowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na rzece redze, w 4 miejscowościach powiatu gryfickiego: Płotach, Gryficach, Trzebiatowie, Mrzeżynie", Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 76, s. 143 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Orfin, Michał Zdanowski", title = "Wpływ funduszy unijnych na atrakcyjność produktu turystycznego na przykładzie projektu "Kajakiem do morza - stworzenie sieci przystani kajakowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na rzece redze, w 4 miejscowościach powiatu gryfickiego: Płotach, Gryficach, Trzebiatowie, Mrzeżynie"", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 76", pages = "143 - 159" }
-
Rola markowego produktu turystycznego w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie The Tall Ships' Races w Szczecinie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 183 - 1922010CZYSTY TEKST
Katarzyna Orfin, Rola markowego produktu turystycznego w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie The Tall Ships' Races w Szczecinie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 183 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Orfin", title = "Rola markowego produktu turystycznego w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie The Tall Ships' Races w Szczecinie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "183 - 192" }
-
Public relations jako narzędzie kształtowania produktu turystycznego powiatu wałeckiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 53 / s. 217 - 2252010CZYSTY TEKST
Katarzyna Orfin, Public relations jako narzędzie kształtowania produktu turystycznego powiatu wałeckiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 53, s. 217 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Orfin", title = "Public relations jako narzędzie kształtowania produktu turystycznego powiatu wałeckiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 53", pages = "217 - 225" }
-
Kształtowanie marki na rynku usług turystycznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 96 / s. 261 - 2702012CZYSTY TEKST
Katarzyna Orfin, Kształtowanie marki na rynku usług turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 96, s. 261 - 270
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Orfin", title = "Kształtowanie marki na rynku usług turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 96", pages = "261 - 270" }
-
Determinanty rozwoju oraz ekonomiczne konsekwencje rozwoju ruchu turystycznego w Atlantic City Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016 / Numer 3 (35) / s. 273 - 2862016CZYSTY TEKST
Katarzyna Orfin, Marta Sidorkiewicz, Determinanty rozwoju oraz ekonomiczne konsekwencje rozwoju ruchu turystycznego w Atlantic City, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 / Numer 3 (35), s. 273 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Orfin, Marta Sidorkiewicz", title = "Determinanty rozwoju oraz ekonomiczne konsekwencje rozwoju ruchu turystycznego w Atlantic City", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2016 / Numer 3 (35)", pages = "273 - 286" }
-
Human Resource Management in Chain Hotels on the Example of the Radisson Blu Hotel in Szczecin Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2015 / Numer 3 (31) / s. 287 - 3012015CZYSTY TEKST
Katarzyna Orfin, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz-Kocik, Human Resource Management in Chain Hotels on the Example of the Radisson Blu Hotel in Szczecin, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2015 / Numer 3 (31), s. 287 - 301
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Orfin, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz-Kocik", title = "Human Resource Management in Chain Hotels on the Example of the Radisson Blu Hotel in Szczecin", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2015 / Numer 3 (31)", pages = "287 - 301" }
-
Rola wizerunku krajowego produktu turystycznego w kreowaniu ruchu turystycznego : studium przypadku na przykładzie Polski i Litwy Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016 / Numer 3 (35) / s. 301 - 3112016CZYSTY TEKST
Katarzyna Orfin, Marta Sidorkiewicz, Rola wizerunku krajowego produktu turystycznego w kreowaniu ruchu turystycznego : studium przypadku na przykładzie Polski i Litwy, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 / Numer 3 (35), s. 301 - 311
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Orfin, Marta Sidorkiewicz", title = "Rola wizerunku krajowego produktu turystycznego w kreowaniu ruchu turystycznego : studium przypadku na przykładzie Polski i Litwy", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2016 / Numer 3 (35)", pages = "301 - 311" }
-
Kreowanie wizerunku turystycznego za pomocą internetu na przykładzie wybranych miast Polski Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 27 / s. 325 - 3342012CZYSTY TEKST
Katarzyna Orfin, Kreowanie wizerunku turystycznego za pomocą internetu na przykładzie wybranych miast Polski, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 27, s. 325 - 334
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Orfin", title = "Kreowanie wizerunku turystycznego za pomocą internetu na przykładzie wybranych miast Polski", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 27", pages = "325 - 334" }
-
Kreowanie wizerunku produktu turystycznego : obiekt za pomocą stron internetowych na przykładzie Szczecińskiej Bazyliki Metropolitalnej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 65 / s. 351 - 3602011CZYSTY TEKST
Janusz Krala, Katarzyna Orfin, Kreowanie wizerunku produktu turystycznego : obiekt za pomocą stron internetowych na przykładzie Szczecińskiej Bazyliki Metropolitalnej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 65, s. 351 - 360
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Krala, Katarzyna Orfin", title = "Kreowanie wizerunku produktu turystycznego : obiekt za pomocą stron internetowych na przykładzie Szczecińskiej Bazyliki Metropolitalnej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 65", pages = "351 - 360" }
-
Kreowanie ofert specjalnych w obiektach hotelarskich a wydłużanie sezonu turystycznego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 24 / s. 385 - 3962012CZYSTY TEKST
Katarzyna Orfin, Marta Sidorkiewicz, Aneta Wolna-Samulak, Kreowanie ofert specjalnych w obiektach hotelarskich a wydłużanie sezonu turystycznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 385 - 396
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Orfin, Marta Sidorkiewicz, Aneta Wolna-Samulak", title = "Kreowanie ofert specjalnych w obiektach hotelarskich a wydłużanie sezonu turystycznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "385 - 396" }