Piotr Zawadzki
14 artykuły w 6 czasopismach
-
Natężenie konkurencji na rynku prasy codziennej w aspekcie modelu "pięciu sił" Portera Opublikowano w: Gospodarka Rynek Edukacja 2007 / Numer 13 / s. 28 - 302007CZYSTY TEKST
Piotr Zawadzki, Natężenie konkurencji na rynku prasy codziennej w aspekcie modelu "pięciu sił" Portera, Gospodarka Rynek Edukacja, 2007 / Numer 13, s. 28 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zawadzki", title = "Natężenie konkurencji na rynku prasy codziennej w aspekcie modelu "pięciu sił" Portera", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2007 / Numer 13", pages = "28 - 30" }
-
Wykorzystanie wizerunku znanych osób w promocji miasta na przykładzie Jeleniej Góry Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 35 / s. 129 - 1402014CZYSTY TEKST
Piotr Zawadzki, Wykorzystanie wizerunku znanych osób w promocji miasta na przykładzie Jeleniej Góry, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 129 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zawadzki", title = "Wykorzystanie wizerunku znanych osób w promocji miasta na przykładzie Jeleniej Góry", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "129 - 140" }
-
Intensywność konkurencji na rynku prasy codziennej w ocenach wydawców Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 153 - 1632010CZYSTY TEKST
Piotr Zawadzki, Intensywność konkurencji na rynku prasy codziennej w ocenach wydawców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 153 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zawadzki", title = "Intensywność konkurencji na rynku prasy codziennej w ocenach wydawców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "153 - 163" }
-
Imprezy biegowe jako czynnik wzrostu ruchu turystycznego w powiecie jeleniogórskim Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016 / Numer 3 (35) / s. 185 - 1942016CZYSTY TEKST
Piotr Zawadzki, Imprezy biegowe jako czynnik wzrostu ruchu turystycznego w powiecie jeleniogórskim, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2016 / Numer 3 (35), s. 185 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zawadzki", title = "Imprezy biegowe jako czynnik wzrostu ruchu turystycznego w powiecie jeleniogórskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2016 / Numer 3 (35)", pages = "185 - 194" }
-
Film-Induced Tourism : Basic Relations Between Films and Tourism from Tourism Destinations Perspective Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2014 / Numer 4 (28) / s. 203 - 2212014CZYSTY TEKST
Piotr Zawadzki, Michał Żemła, Film-Induced Tourism : Basic Relations Between Films and Tourism from Tourism Destinations Perspective, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2014 / Numer 4 (28), s. 203 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zawadzki, Michał Żemła", title = "Film-Induced Tourism : Basic Relations Between Films and Tourism from Tourism Destinations Perspective", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2014 / Numer 4 (28)", pages = "203 - 221" }
-
Film-Induced Tourism : Basic Relations Between Films and Tourism from Tourism Destinations Perspective Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2014 / Numer 4 (28) / s. 203 - 2212014CZYSTY TEKST
Piotr Zawadzki, Michał Żemła, Film-Induced Tourism : Basic Relations Between Films and Tourism from Tourism Destinations Perspective, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2014 / Numer 4 (28), s. 203 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zawadzki, Michał Żemła", title = "Film-Induced Tourism : Basic Relations Between Films and Tourism from Tourism Destinations Perspective", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2014 / Numer 4 (28)", pages = "203 - 221" }
-
Znaczenie obiektów dziedzictwa przemysłowego dla rozwoju oferty turystycznej Dolnego Śląska Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 23 / s. 231 - 2402012CZYSTY TEKST
Piotr Zawadzki, Znaczenie obiektów dziedzictwa przemysłowego dla rozwoju oferty turystycznej Dolnego Śląska, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 231 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zawadzki", title = "Znaczenie obiektów dziedzictwa przemysłowego dla rozwoju oferty turystycznej Dolnego Śląska", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "231 - 240" }
-
Organizacja masowych imprez sportowych jako forma promocji ośrodków turystycznych na przykładzie Letniego Biegu Piastów w Jakuszycach Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2015 / Numer 2 (30) / s. 233 - 2452015CZYSTY TEKST
Piotr Zawadzki, Organizacja masowych imprez sportowych jako forma promocji ośrodków turystycznych na przykładzie Letniego Biegu Piastów w Jakuszycach, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2015 / Numer 2 (30), s. 233 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zawadzki", title = "Organizacja masowych imprez sportowych jako forma promocji ośrodków turystycznych na przykładzie Letniego Biegu Piastów w Jakuszycach", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2015 / Numer 2 (30)", pages = "233 - 245" }
-
Masowe imprezy sportowe jako forma promocji regionów turystycznych na przykładzie Biegu Piastów w Jakuszycach Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 267 - 2752016CZYSTY TEKST
Piotr Zawadzki, Masowe imprezy sportowe jako forma promocji regionów turystycznych na przykładzie Biegu Piastów w Jakuszycach, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 267 - 275
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zawadzki", title = "Masowe imprezy sportowe jako forma promocji regionów turystycznych na przykładzie Biegu Piastów w Jakuszycach", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "267 - 275" }
-
"Europa socjalna - iluzja czy rzeczywistość", red. Włodzimierz Anioł, Maciej Duszczyk, Piotr Zawadzki, Warszawa 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Stosunki Międzynarodowe – International Relations 2012 / Tom 45 / Numer 1 / s. 307 - 3122012CZYSTY TEKST
Włodzimierz Anioł, Maciej Duszczyk, Mirosław Grzewiński, Piotr Zawadzki, "Europa socjalna - iluzja czy rzeczywistość", red. Włodzimierz Anioł, Maciej Duszczyk, Piotr Zawadzki, Warszawa 2011 : [recenzja], Stosunki Międzynarodowe – International Relations, 2012 / Tom 45 / Numer 1, s. 307 - 312
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Anioł, Maciej Duszczyk, Mirosław Grzewiński, Piotr Zawadzki", title = ""Europa socjalna - iluzja czy rzeczywistość", red. Włodzimierz Anioł, Maciej Duszczyk, Piotr Zawadzki, Warszawa 2011 : [recenzja]", journal = "Stosunki Międzynarodowe – International Relations", issue = "2012 / Tom 45 / Numer 1", pages = "307 - 312" }
-
Targi turystyczne jako forma promocji miast i regionów turystycznych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 321 - 3302017CZYSTY TEKST
Piotr Zawadzki, Targi turystyczne jako forma promocji miast i regionów turystycznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 321 - 330
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zawadzki", title = "Targi turystyczne jako forma promocji miast i regionów turystycznych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "321 - 330" }
-
Znaczenie prasy codziennej dla rozwoju rynku reklamowego w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 335 - 3412007CZYSTY TEKST
Piotr Zawadzki, Znaczenie prasy codziennej dla rozwoju rynku reklamowego w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 335 - 341
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zawadzki", title = "Znaczenie prasy codziennej dla rozwoju rynku reklamowego w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "335 - 341" }
-
Czynniki determinujące wybór środków masowego przekazu przez klientów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 386 - 3952009CZYSTY TEKST
Piotr Zawadzki, Czynniki determinujące wybór środków masowego przekazu przez klientów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 386 - 395
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zawadzki", title = "Czynniki determinujące wybór środków masowego przekazu przez klientów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "386 - 395" }
-
Promocja regionu turystycznego na przykładzie kampanii "Tajemniczy Dolny Śląsk" Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 30 / s. 435 - 4472013CZYSTY TEKST
Piotr Zawadzki, Promocja regionu turystycznego na przykładzie kampanii "Tajemniczy Dolny Śląsk", Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 435 - 447
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zawadzki", title = "Promocja regionu turystycznego na przykładzie kampanii "Tajemniczy Dolny Śląsk"", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "435 - 447" }