Ryszard Żabiński
9 artykuły w 1 czasopismach
-
Wykorzystanie macierzy McKinseya do budowy strategii grupy medialnej Opublikowano w: Gospodarka Rynek Edukacja 2013 / Tom 14 / Numer 1 / s. 15 - 212013CZYSTY TEKST
Ryszard Żabiński, Wykorzystanie macierzy McKinseya do budowy strategii grupy medialnej, Gospodarka Rynek Edukacja, 2013 / Tom 14 / Numer 1, s. 15 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Żabiński", title = "Wykorzystanie macierzy McKinseya do budowy strategii grupy medialnej", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 1", pages = "15 - 21" }
-
Zarządzanie dobrami medialnymi w sektorze teleinfomedialnym Opublikowano w: Gospodarka Rynek Edukacja 2014 / Tom 15 / Numer 4 / s. 17 - 232014CZYSTY TEKST
Ryszard Żabiński, Zarządzanie dobrami medialnymi w sektorze teleinfomedialnym, Gospodarka Rynek Edukacja, 2014 / Tom 15 / Numer 4, s. 17 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Żabiński", title = "Zarządzanie dobrami medialnymi w sektorze teleinfomedialnym", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4", pages = "17 - 23" }
-
Kluczowe problemy marketingu rynku medialnego Opublikowano w: Gospodarka Rynek Edukacja 2011 / Tom 12 / Numer 1 / s. 23 - 282011CZYSTY TEKST
Ryszard Żabiński, Kluczowe problemy marketingu rynku medialnego, Gospodarka Rynek Edukacja, 2011 / Tom 12 / Numer 1, s. 23 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Żabiński", title = "Kluczowe problemy marketingu rynku medialnego", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 1", pages = "23 - 28" }
-
Media wobec groźby światowego kryzysu gospodarczego Opublikowano w: Gospodarka Rynek Edukacja 2012 / Tom 13 / Numer 2 / s. 27 - 332012CZYSTY TEKST
Ryszard Żabiński, Media wobec groźby światowego kryzysu gospodarczego, Gospodarka Rynek Edukacja, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 27 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Żabiński", title = "Media wobec groźby światowego kryzysu gospodarczego", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "27 - 33" }
-
Analiza sektorowa jako podstawa budowy strategii wydawcy dziennika Opublikowano w: Gospodarka Rynek Edukacja 2012 / Tom 13 / Numer 3 / s. 29 - 362012CZYSTY TEKST
Ryszard Żabiński, Analiza sektorowa jako podstawa budowy strategii wydawcy dziennika, Gospodarka Rynek Edukacja, 2012 / Tom 13 / Numer 3, s. 29 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Żabiński", title = "Analiza sektorowa jako podstawa budowy strategii wydawcy dziennika", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 3", pages = "29 - 36" }
-
Strategie produktowe na rynku medialnym Opublikowano w: Gospodarka Rynek Edukacja 2011 / Tom 12 / Numer 3 / s. 33 - 402011CZYSTY TEKST
Ryszard Żabiński, Strategie produktowe na rynku medialnym, Gospodarka Rynek Edukacja, 2011 / Tom 12 / Numer 3, s. 33 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Żabiński", title = "Strategie produktowe na rynku medialnym", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 3", pages = "33 - 40" }
-
"Media na rynku: wprowadzenie do ekonomiki mediów", T. Kowalski, B. Jung, Warszawa 2006 : [recenzja] Opublikowano w: Gospodarka Rynek Edukacja 2008 / Numer 14 / s. 47 - 502008CZYSTY TEKST
B. Jung, T. Kowalski, Ryszard Żabiński, "Media na rynku: wprowadzenie do ekonomiki mediów", T. Kowalski, B. Jung, Warszawa 2006 : [recenzja], Gospodarka Rynek Edukacja, 2008 / Numer 14, s. 47 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " B. Jung, T. Kowalski, Ryszard Żabiński", title = ""Media na rynku: wprowadzenie do ekonomiki mediów", T. Kowalski, B. Jung, Warszawa 2006 : [recenzja]", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2008 / Numer 14", pages = "47 - 50" }
-
Wybory rynkowe konsumentów indywidualnych na rynku prasowym Opublikowano w: Gospodarka Rynek Edukacja 2003 / Numer 8 / s. 50 - 512003CZYSTY TEKST
Ryszard Żabiński, Wybory rynkowe konsumentów indywidualnych na rynku prasowym, Gospodarka Rynek Edukacja, 2003 / Numer 8, s. 50 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Żabiński", title = "Wybory rynkowe konsumentów indywidualnych na rynku prasowym", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2003 / Numer 8", pages = "50 - 51" }
-
Marketing ma ogromny potencjał rozwoju Opublikowano w: Gospodarka Rynek Edukacja 2007 / Numer 13 / s. 74 - 752007CZYSTY TEKST
Ryszard Żabiński, Marketing ma ogromny potencjał rozwoju, Gospodarka Rynek Edukacja, 2007 / Numer 13, s. 74 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Żabiński", title = "Marketing ma ogromny potencjał rozwoju", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2007 / Numer 13", pages = "74 - 75" }