Urszula Kłosiewicz-Górecka
14 artykuły w 5 czasopismach
-
Procesy integracji w handlu polskim Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2005 / Numer 3 / s. 14 - 182005CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Procesy integracji w handlu polskim, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 3, s. 14 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Procesy integracji w handlu polskim", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 3", pages = "14 - 18" }
-
Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w sferze handlu w Polsce w okresie spowolnienia gospodarczego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 18 / s. 17 - 292011CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w sferze handlu w Polsce w okresie spowolnienia gospodarczego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 17 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w sferze handlu w Polsce w okresie spowolnienia gospodarczego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "17 - 29" }
-
Korzyści wynikające z wejścia Polski do Unii Europejskiej w opinii przedstawicieli przedsiębiorstw i gmin Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2007 / Numer 4 / s. 35 - 402007CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Korzyści wynikające z wejścia Polski do Unii Europejskiej w opinii przedstawicieli przedsiębiorstw i gmin, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2007 / Numer 4, s. 35 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Korzyści wynikające z wejścia Polski do Unii Europejskiej w opinii przedstawicieli przedsiębiorstw i gmin", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2007 / Numer 4", pages = "35 - 40" }
-
Partnerstwo i komunikacja między podmiotami rynku pracy Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 37 - 472010CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Partnerstwo i komunikacja między podmiotami rynku pracy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 37 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Partnerstwo i komunikacja między podmiotami rynku pracy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "37 - 47" }
-
Zmiany w relacjach pomiędzy uczestnikami kanałów dystrybucji FMCG w Polsce w latach 1989–2011 i ich wpływ na konkurencyjność firm handlowych Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2012 / Tom 20 / Numer 6 / s. 38 - 552012CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Zmiany w relacjach pomiędzy uczestnikami kanałów dystrybucji FMCG w Polsce w latach 1989–2011 i ich wpływ na konkurencyjność firm handlowych, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2012 / Tom 20 / Numer 6, s. 38 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Zmiany w relacjach pomiędzy uczestnikami kanałów dystrybucji FMCG w Polsce w latach 1989–2011 i ich wpływ na konkurencyjność firm handlowych", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2012 / Tom 20 / Numer 6", pages = "38 - 55" }
-
Małe firmy handlowe – pozycja, strategie, perspektywy rozwoju Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 29 / s. 61 - 722013CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Małe firmy handlowe – pozycja, strategie, perspektywy rozwoju , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 61 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Małe firmy handlowe – pozycja, strategie, perspektywy rozwoju ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "61 - 72" }
-
Dylematy niezależnych i sieciowych przedsiębiorstw handlowych w okresie chwiejnego rozwoju gospodarczego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 34 / s. 75 - 872014CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Katarzyna Wasilik, Dylematy niezależnych i sieciowych przedsiębiorstw handlowych w okresie chwiejnego rozwoju gospodarczego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 34, s. 75 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka, Katarzyna Wasilik", title = "Dylematy niezależnych i sieciowych przedsiębiorstw handlowych w okresie chwiejnego rozwoju gospodarczego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 34", pages = "75 - 87" }
-
Formaty stacjonarnego handlu detalicznego FMCG w Polsce - stan i kierunki rozwoju Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1) / s. 89 - 1052016CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Formaty stacjonarnego handlu detalicznego FMCG w Polsce - stan i kierunki rozwoju , Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1), s. 89 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Formaty stacjonarnego handlu detalicznego FMCG w Polsce - stan i kierunki rozwoju ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 1 (1)", pages = "89 - 105" }
-
Relacje między uczestnikami łańcucha dostaw żywności – ocena stanu i działań podejmowanych dla ograniczania nieuczciwych praktyk handlowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 39 / s. 205 - 2162015CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Relacje między uczestnikami łańcucha dostaw żywności – ocena stanu i działań podejmowanych dla ograniczania nieuczciwych praktyk handlowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 205 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Relacje między uczestnikami łańcucha dostaw żywności – ocena stanu i działań podejmowanych dla ograniczania nieuczciwych praktyk handlowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "205 - 216" }
-
Znaczenie i rozwój marki własnej na polskim rynku Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 239 - 2452008CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Znaczenie i rozwój marki własnej na polskim rynku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 239 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Znaczenie i rozwój marki własnej na polskim rynku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "239 - 245" }
-
Relacje partnerskie przedsiębiorstw handlowych z klientami biznesowymi i konsumentami Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 258 - 2652009CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Relacje partnerskie przedsiębiorstw handlowych z klientami biznesowymi i konsumentami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 258 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Relacje partnerskie przedsiębiorstw handlowych z klientami biznesowymi i konsumentami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "258 - 265" }
-
Źródła informacji dla innowacji w sektorze usług Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 327 - 3372016CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Źródła informacji dla innowacji w sektorze usług, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 327 - 337
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Źródła informacji dla innowacji w sektorze usług", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "327 - 337" }
-
Społeczna odpowiedzialność handlu - moda czy wyzwanie na miarę czasów? Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 409 - 4212012CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Bożena Słomińska, Społeczna odpowiedzialność handlu - moda czy wyzwanie na miarę czasów?, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 409 - 421
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka, Bożena Słomińska", title = "Społeczna odpowiedzialność handlu - moda czy wyzwanie na miarę czasów?", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "409 - 421" }
-
Strategie przedsiębiorstw handlowych w okresie chwiejnego ożywienia gospodarczego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 561 - 5712011CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Strategie przedsiębiorstw handlowych w okresie chwiejnego ożywienia gospodarczego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 561 - 571
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Strategie przedsiębiorstw handlowych w okresie chwiejnego ożywienia gospodarczego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "561 - 571" }