Lucyna Smółka
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Co filozofowie sądzą o mądrości, a co dzieci? Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2016 / Numer 2 (8) / s. 25 - 352016CZYSTY TEKST
Lucyna Smółka, Co filozofowie sądzą o mądrości, a co dzieci?, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 2 (8), s. 25 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Smółka", title = "Co filozofowie sądzą o mądrości, a co dzieci?", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 2 (8)", pages = "25 - 35" }
-
Piękno jako wartość w przestrzeni pedagogicznej Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2017 / Numer 2 (10) [1] / s. 37 - 442017CZYSTY TEKST
Lucyna Smółka, Piękno jako wartość w przestrzeni pedagogicznej , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2017 / Numer 2 (10) [1], s. 37 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Smółka", title = "Piękno jako wartość w przestrzeni pedagogicznej ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2017 / Numer 2 (10) [1]", pages = "37 - 44" }
-
Metoda storyline w procesie wychowywania dzieci do tolerancji Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2015 / Numer 3 / s. 41 - 552015CZYSTY TEKST
Lucyna Smółka, Metoda storyline w procesie wychowywania dzieci do tolerancji, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 41 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Smółka", title = "Metoda storyline w procesie wychowywania dzieci do tolerancji", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "41 - 55" }