Grażyna Śmigielska
12 artykuły w 5 czasopismach
-
Innowacje marketingowe w handlu detalicznym Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1) / s. 57 - 702016CZYSTY TEKST
Grażyna Śmigielska, Sylwia Wiśniewska, Innowacje marketingowe w handlu detalicznym , Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1), s. 57 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Śmigielska, Sylwia Wiśniewska", title = "Innowacje marketingowe w handlu detalicznym ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 1 (1)", pages = "57 - 70" }
-
Innovative Positioning as a Marketing Tool of Retailers on the Food Market Opublikowano w: Entrepreneurial Business and Economics Review 2017 / Tom 5 / Numer 1 / s. 77 - 902017CZYSTY TEKST
Grażyna Śmigielska, Magdalena Stefańska, Innovative Positioning as a Marketing Tool of Retailers on the Food Market, Entrepreneurial Business and Economics Review, 2017 / Tom 5 / Numer 1, s. 77 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Śmigielska, Magdalena Stefańska", title = "Innovative Positioning as a Marketing Tool of Retailers on the Food Market", journal = "Entrepreneurial Business and Economics Review", issue = "2017 / Tom 5 / Numer 1", pages = "77 - 90" }
-
Innowacje architektoniczne w polskim handlu a zachowanie konsumentów Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 38 / s. 89 - 992015CZYSTY TEKST
Karolina Orzeł, Grażyna Śmigielska, Innowacje architektoniczne w polskim handlu a zachowanie konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 89 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Orzeł, Grażyna Śmigielska", title = "Innowacje architektoniczne w polskim handlu a zachowanie konsumentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "89 - 99" }
-
Marketing in creating and sustaining competitive advantage of retailers Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 29 / s. 99 - 1092013CZYSTY TEKST
Grażyna Śmigielska, Marketing in creating and sustaining competitive advantage of retailers , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 99 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Śmigielska", title = "Marketing in creating and sustaining competitive advantage of retailers ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "99 - 109" }
-
Uwarunkowania rozwoju systemów franchisingowych w handlu detalicznym w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 117 - 1252010CZYSTY TEKST
Grażyna Śmigielska, Uwarunkowania rozwoju systemów franchisingowych w handlu detalicznym w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 117 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Śmigielska", title = "Uwarunkowania rozwoju systemów franchisingowych w handlu detalicznym w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "117 - 125" }
-
Retailers’ competitiveness on global markets Opublikowano w: Przedsiębiorczość Międzynarodowa 2017 / Tom 3 / Numer 1 / s. 175 - 1962017CZYSTY TEKST
Renata Oczkowska, Grażyna Śmigielska, Retailers’ competitiveness on global markets, Przedsiębiorczość Międzynarodowa, 2017 / Tom 3 / Numer 1, s. 175 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Oczkowska, Grażyna Śmigielska", title = "Retailers’ competitiveness on global markets", journal = "Przedsiębiorczość Międzynarodowa", issue = "2017 / Tom 3 / Numer 1", pages = "175 - 196" }
-
Kultura organizacyjna w tworzeniu przewagi konkurencyjnej firm handlowych: podejście pozycyjne Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 18 / s. 187 - 1972011CZYSTY TEKST
Grażyna Śmigielska, Kultura organizacyjna w tworzeniu przewagi konkurencyjnej firm handlowych: podejście pozycyjne , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 187 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Śmigielska", title = "Kultura organizacyjna w tworzeniu przewagi konkurencyjnej firm handlowych: podejście pozycyjne ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "187 - 197" }
-
Innowacje w procesie globalizacji przedsiębiorstw handlu detalicznego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 34 / s. 197 - 2052014CZYSTY TEKST
Grażyna Śmigielska, Innowacje w procesie globalizacji przedsiębiorstw handlu detalicznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 34, s. 197 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Śmigielska", title = "Innowacje w procesie globalizacji przedsiębiorstw handlu detalicznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 34", pages = "197 - 205" }
-
Private brand in the positioning strategies of FMCG retailers in Poland Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 31 / s. 375 - 3852013CZYSTY TEKST
Grażyna Śmigielska, Magdalena Stefańska, Private brand in the positioning strategies of FMCG retailers in Poland, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 375 - 385
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Śmigielska, Magdalena Stefańska", title = "Private brand in the positioning strategies of FMCG retailers in Poland", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "375 - 385" }
-
Marka własna przedsiębiorstw handlowych czynnikiem rozwoju ich relacji partnerskich z producentami Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 396 - 4022009CZYSTY TEKST
Grażyna Śmigielska, Marka własna przedsiębiorstw handlowych czynnikiem rozwoju ich relacji partnerskich z producentami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 396 - 402
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Śmigielska", title = "Marka własna przedsiębiorstw handlowych czynnikiem rozwoju ich relacji partnerskich z producentami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "396 - 402" }
-
Marketing społecznie zaangażowany - mariaż marketingu i społecznej odpowiedzialności Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 459 - 4692012CZYSTY TEKST
Grażyna Śmigielska, Marketing społecznie zaangażowany - mariaż marketingu i społecznej odpowiedzialności , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 459 - 469
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Śmigielska", title = "Marketing społecznie zaangażowany - mariaż marketingu i społecznej odpowiedzialności ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "459 - 469" }
-
Transnarodowe korporacje handlowe i ich wpływ na gospodarkę krajów goszczących Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 689 - 6992011CZYSTY TEKST
Grażyna Śmigielska, Transnarodowe korporacje handlowe i ich wpływ na gospodarkę krajów goszczących, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 689 - 699
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Śmigielska", title = "Transnarodowe korporacje handlowe i ich wpływ na gospodarkę krajów goszczących", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "689 - 699" }