Barbara Iwankiewicz-Rak
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Kierunki zmian działań marketingowych organizacji pozarządowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 35 / s. 9 - 172014CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Kierunki zmian działań marketingowych organizacji pozarządowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 9 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Kierunki zmian działań marketingowych organizacji pozarządowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "9 - 17" }
-
Zachowania indywidualnych darczyńców jako konsumentów na rynku organizacji charytatywnych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 25 / s. 53 - 642012CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Zachowania indywidualnych darczyńców jako konsumentów na rynku organizacji charytatywnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 53 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Zachowania indywidualnych darczyńców jako konsumentów na rynku organizacji charytatywnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "53 - 64" }
-
Orientacja marketingowa organizacji pozarządowych – główne cechy Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 18 / s. 201 - 2142011CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Orientacja marketingowa organizacji pozarządowych – główne cechy , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 201 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Orientacja marketingowa organizacji pozarządowych – główne cechy ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "201 - 214" }