Jerzy Olędzki
7 artykuły w 4 czasopismach
-
Editor’s introduction : Public relations in a democratic society Opublikowano w: Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association 2011 / Tom 4 / Numer 1 (6) / s. 7 - 102011CZYSTY TEKST
Jerzy Olędzki, Editor’s introduction : Public relations in a democratic society , Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association, 2011 / Tom 4 / Numer 1 (6), s. 7 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Olędzki", title = "Editor’s introduction : Public relations in a democratic society ", journal = "Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association", issue = "2011 / Tom 4 / Numer 1 (6)", pages = "7 - 10" }
-
Czym jest teologia mediów? : sonda naukowa Opublikowano w: Kultura - Media - Teologia 2015 / Tom 20 / s. 25 - 342015CZYSTY TEKST
Waldemar Chrostowski, Krystyna Czuba, Tomasz Goban-Klas, Dariusz Gronowski, Zenon Hanas, Grzegorz Łęcicki, Jerzy Olędzki, Katarzyna Parzych-Blakiewicz, Walery Pisarek, Czym jest teologia mediów? : sonda naukowa , Kultura - Media - Teologia, 2015 / Tom 20, s. 25 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Chrostowski, Krystyna Czuba, Tomasz Goban-Klas, Dariusz Gronowski, Zenon Hanas, Grzegorz Łęcicki, Jerzy Olędzki, Katarzyna Parzych-Blakiewicz, Walery Pisarek", title = "Czym jest teologia mediów? : sonda naukowa ", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2015 / Tom 20", pages = "25 - 34" }
-
Public relations without ethics will face the same fate as propaganda Opublikowano w: Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association 2011 / Tom 4 / Numer 1 (6) / s. 141 - 1552011CZYSTY TEKST
Jerzy Olędzki, Public relations without ethics will face the same fate as propaganda , Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association, 2011 / Tom 4 / Numer 1 (6), s. 141 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Olędzki", title = "Public relations without ethics will face the same fate as propaganda ", journal = "Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association", issue = "2011 / Tom 4 / Numer 1 (6)", pages = "141 - 155" }
-
III Ogólnopolski Zjazd Studenckich Kół Naukowych Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 1970 / Tom 14 / Numer 4 / s. 206 - 2091970CZYSTY TEKST
Jerzy Olędzki, III Ogólnopolski Zjazd Studenckich Kół Naukowych , Kultura i Społeczeństwo, 1970 / Tom 14 / Numer 4, s. 206 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Olędzki", title = "III Ogólnopolski Zjazd Studenckich Kół Naukowych ", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "1970 / Tom 14 / Numer 4", pages = "206 - 209" }
-
"Komunikowanie w świecie. Narzędzia, teorie, unormowania", Jerzy Olędzki, Warszawa 2001 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 2002 / Tom 46 / Numer 1 / s. 2102002CZYSTY TEKST
Bronisław Gołębiowski, Jerzy Olędzki, "Komunikowanie w świecie. Narzędzia, teorie, unormowania", Jerzy Olędzki, Warszawa 2001 : [recenzja] , Kultura i Społeczeństwo, 2002 / Tom 46 / Numer 1, s. 210
BIBTEX@Article{ authors = " Bronisław Gołębiowski, Jerzy Olędzki", title = ""Komunikowanie w świecie. Narzędzia, teorie, unormowania", Jerzy Olędzki, Warszawa 2001 : [recenzja] ", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "2002 / Tom 46 / Numer 1", pages = "210" }
-
Opinie młodzieży polskiej o demokracji burżuazyjnej i socjalistycznej Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 1981 / Tom 25 / Numer 1-2 / s. 245 - 2601981CZYSTY TEKST
Jerzy Olędzki, Opinie młodzieży polskiej o demokracji burżuazyjnej i socjalistycznej , Kultura i Społeczeństwo, 1981 / Tom 25 / Numer 1-2, s. 245 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Olędzki", title = "Opinie młodzieży polskiej o demokracji burżuazyjnej i socjalistycznej ", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "1981 / Tom 25 / Numer 1-2", pages = "245 - 260" }
-
„Media, reklama i public relations w Polsce”, red. Jerzy Olędzki, Warszawa 2005 : [recenzja] Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2007 / Numer 1 / s. 352 - 3592007CZYSTY TEKST
Ewa Gosiewska, Jerzy Olędzki, „Media, reklama i public relations w Polsce”, red. Jerzy Olędzki, Warszawa 2005 : [recenzja] , Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2007 / Numer 1, s. 352 - 359
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Gosiewska, Jerzy Olędzki", title = "„Media, reklama i public relations w Polsce”, red. Jerzy Olędzki, Warszawa 2005 : [recenzja] ", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2007 / Numer 1", pages = "352 - 359" }