Małgorzata Koszembar-Wiklik
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Media społecznościowe w zarządzaniu komunikacją uczelni ze studentami Opublikowano w: Kultura - Media - Teologia 2015 / Tom 21 / s. 9 - 222015CZYSTY TEKST
Małgorzata Koszembar-Wiklik, Media społecznościowe w zarządzaniu komunikacją uczelni ze studentami, Kultura - Media - Teologia, 2015 / Tom 21, s. 9 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Koszembar-Wiklik", title = "Media społecznościowe w zarządzaniu komunikacją uczelni ze studentami", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2015 / Tom 21", pages = "9 - 22" }
-
Wykorzystanie public relations w kreowaniu kapitału symbolicznego miasta Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 4 / s. 227 - 2422015CZYSTY TEKST
Małgorzata Koszembar-Wiklik, Marta Macełko, Wykorzystanie public relations w kreowaniu kapitału symbolicznego miasta, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4, s. 227 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Koszembar-Wiklik, Marta Macełko", title = "Wykorzystanie public relations w kreowaniu kapitału symbolicznego miasta", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4", pages = "227 - 242" }