Jarosław A. Kowalski
8 artykuły w 4 czasopismach
-
Marka w komunikacji marketingowej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 19 / s. 61 - 702011CZYSTY TEKST
Jarosław A. Kowalski, Marka w komunikacji marketingowej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 19, s. 61 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław A. Kowalski", title = "Marka w komunikacji marketingowej ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 19", pages = "61 - 70" }
-
Transmisje sportowe w mediach elektronicznych jako doskonałe narzędzie dla działań komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 88 / s. 63 - 732012CZYSTY TEKST
Jarosław A. Kowalski, Transmisje sportowe w mediach elektronicznych jako doskonałe narzędzie dla działań komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 88, s. 63 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław A. Kowalski", title = "Transmisje sportowe w mediach elektronicznych jako doskonałe narzędzie dla działań komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 88", pages = "63 - 73" }
-
Konkurencyjność a wzrost i rozwój gospodarczy oraz dobrobyt Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2005 / Tom 1 / Numer 1 / s. 161 - 1772005CZYSTY TEKST
Jarosław A. Kowalski, Konkurencyjność a wzrost i rozwój gospodarczy oraz dobrobyt, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 161 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław A. Kowalski", title = "Konkurencyjność a wzrost i rozwój gospodarczy oraz dobrobyt", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "161 - 177" }
-
Marka i komunikacja marketingowa w wydarzeniach sportowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 79 / s. 167 - 1762011CZYSTY TEKST
Jarosław A. Kowalski, Marka i komunikacja marketingowa w wydarzeniach sportowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 79, s. 167 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław A. Kowalski", title = "Marka i komunikacja marketingowa w wydarzeniach sportowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 79", pages = "167 - 176" }
-
Komunikacja z rynkiem mikro i małych przedsiębiorstw Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 62 / s. 288 - 2962011CZYSTY TEKST
Jarosław A. Kowalski, Komunikacja z rynkiem mikro i małych przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 62, s. 288 - 296
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław A. Kowalski", title = "Komunikacja z rynkiem mikro i małych przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 62", pages = "288 - 296" }
-
Zróżnicowanie co-brandingowych marek wspierających w różnych kategoriach produktów Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 339 - 3502016CZYSTY TEKST
Jarosław A. Kowalski, Zróżnicowanie co-brandingowych marek wspierających w różnych kategoriach produktów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 339 - 350
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław A. Kowalski", title = "Zróżnicowanie co-brandingowych marek wspierających w różnych kategoriach produktów", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "339 - 350" }
-
Strategie marek na rynku napojów energetycznych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 357 - 3712017CZYSTY TEKST
Jarosław A. Kowalski, Strategie marek na rynku napojów energetycznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 357 - 371
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław A. Kowalski", title = "Strategie marek na rynku napojów energetycznych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "357 - 371" }
-
Zmiany we współczesnej komunikacji marketingowej w warunkach społeczeństwa informacyjnego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 68 / s. 493 - 5002011CZYSTY TEKST
Jarosław A. Kowalski, Zmiany we współczesnej komunikacji marketingowej w warunkach społeczeństwa informacyjnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 68, s. 493 - 500
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław A. Kowalski", title = "Zmiany we współczesnej komunikacji marketingowej w warunkach społeczeństwa informacyjnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 68", pages = "493 - 500" }