-
Działania poradni psychologiczno - pedagogicznej w zakresie poradnictwa zawodowego - analiza badań własnych Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2017 / Numer 1 / s. 127 - 1382017CZYSTY TEKST
Barbara Skałbania, Wiktor Pietruk, Działania poradni psychologiczno - pedagogicznej w zakresie poradnictwa zawodowego - analiza badań własnych, Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2017 / Numer 1, s. 127 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Skałbania, Wiktor Pietruk", title = "Działania poradni psychologiczno - pedagogicznej w zakresie poradnictwa zawodowego - analiza badań własnych", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 1", pages = "127 - 138" }
-
Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i dorosłych – wyzwania i konsekwencje dla polityki oświatowej i społecznej Opublikowano w: Polityka i Społeczeństwo 2017 / Numer 3 (15) / s. 81 - 942017CZYSTY TEKST
Barbara Skałbania, Mirosław Grewiński, Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i dorosłych – wyzwania i konsekwencje dla polityki oświatowej i społecznej , Polityka i Społeczeństwo, 2017 / Numer 3 (15), s. 81 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Skałbania, Mirosław Grewiński", title = "Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i dorosłych – wyzwania i konsekwencje dla polityki oświatowej i społecznej ", journal = "Polityka i Społeczeństwo", issue = "2017 / Numer 3 (15)", pages = "81 - 94" }
-
Rola wyobraźni we wczesnej edukacji – wychowanie do transgresji i innowacji Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2017 / Numer 2 / s. 73 - 832017CZYSTY TEKST
Barbara Skałbania, Rola wyobraźni we wczesnej edukacji – wychowanie do transgresji i innowacji, Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2017 / Numer 2, s. 73 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Skałbania", title = "Rola wyobraźni we wczesnej edukacji – wychowanie do transgresji i innowacji", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 2", pages = "73 - 83" }
-
Przestrzeń jako tekst w sytuacji poradniczej / Barbara Skałbania. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2011 / Numer 3 (55) / s. 87 - 962011CZYSTY TEKST
Barbara Skałbania, Przestrzeń jako tekst w sytuacji poradniczej / Barbara Skałbania., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 3 (55), s. 87 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Skałbania", title = "Przestrzeń jako tekst w sytuacji poradniczej / Barbara Skałbania.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 3 (55)", pages = "87 - 96" }