Robert Seliga
18 artykuły w 4 czasopismach
-
CZYSTY TEKST
Robert Seliga, Wstęp, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 11, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Seliga", title = "Wstęp", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 11", pages = "5 - 6" }
-
Ecologistics - contemporary trend in building the image of medical units Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 7 / s. 75 - 802013CZYSTY TEKST
Robert Seliga, Ecologistics - contemporary trend in building the image of medical units, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 7, s. 75 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Seliga", title = "Ecologistics - contemporary trend in building the image of medical units", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 7", pages = "75 - 80" }
-
A Comparative Study of Attitudes towards Entrepreneurship between Polish and British Students Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 2 / s. 89 - 1072015CZYSTY TEKST
Michał Chmielecki, Robert Seliga, A Comparative Study of Attitudes towards Entrepreneurship between Polish and British Students, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 2, s. 89 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Chmielecki, Robert Seliga", title = "A Comparative Study of Attitudes towards Entrepreneurship between Polish and British Students", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 2", pages = "89 - 107" }
-
International marketing in higher education – a comparison study between students’ choices in Poland and the UK Opublikowano w: Journal of Intercultural Management 2012 / Tom 4 / Numer 4 / s. 94 - 1012012CZYSTY TEKST
Michał Chmielecki, Robert Seliga, International marketing in higher education – a comparison study between students’ choices in Poland and the UK, Journal of Intercultural Management, 2012 / Tom 4 / Numer 4, s. 94 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Chmielecki, Robert Seliga", title = "International marketing in higher education – a comparison study between students’ choices in Poland and the UK", journal = "Journal of Intercultural Management", issue = "2012 / Tom 4 / Numer 4", pages = "94 - 101" }
-
Analiza porównawcza sektora usług medycznych w Japonii i USA Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 10 (1) / s. 119 - 1282013CZYSTY TEKST
Robert Seliga, Andrzej Woźniak, Analiza porównawcza sektora usług medycznych w Japonii i USA, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 10 (1), s. 119 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Seliga, Andrzej Woźniak", title = "Analiza porównawcza sektora usług medycznych w Japonii i USA", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 10 (1)", pages = "119 - 128" }
-
Zastosowanie modelu RABOSTIC w komunikacji marketingowej w sektorze usług medycznych w Polsce Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2011 / Tom 12 / Numer 5 / s. 129 - 1372011CZYSTY TEKST
Robert Seliga, Joanna Sułkowska, Zastosowanie modelu RABOSTIC w komunikacji marketingowej w sektorze usług medycznych w Polsce , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 129 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Seliga, Joanna Sułkowska", title = "Zastosowanie modelu RABOSTIC w komunikacji marketingowej w sektorze usług medycznych w Polsce ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "129 - 137" }
-
Komunikacja marketingowa w sektorze usług medycznych i profilaktyce zdrowia Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 10 (2) / s. 139 - 1492013CZYSTY TEKST
Robert Seliga, Joanna Sułkowska, Komunikacja marketingowa w sektorze usług medycznych i profilaktyce zdrowia, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 10 (2), s. 139 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Seliga, Joanna Sułkowska", title = "Komunikacja marketingowa w sektorze usług medycznych i profilaktyce zdrowia", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 10 (2)", pages = "139 - 149" }
-
Rola marketingu w pozyskiwaniu kandydatów do Wojska Polskiego Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2009 / Tom 10 / Numer 8 / s. 143 - 1512009CZYSTY TEKST
Robert Seliga, Rola marketingu w pozyskiwaniu kandydatów do Wojska Polskiego, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2009 / Tom 10 / Numer 8, s. 143 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Seliga", title = "Rola marketingu w pozyskiwaniu kandydatów do Wojska Polskiego", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2009 / Tom 10 / Numer 8", pages = "143 - 151" }
-
Marketing relacji a różnice kulturowe Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 6 / s. 183 - 1922012CZYSTY TEKST
Michał Chmielecki, Robert Seliga, Marketing relacji a różnice kulturowe, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 6, s. 183 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Chmielecki, Robert Seliga", title = "Marketing relacji a różnice kulturowe", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 6", pages = "183 - 192" }
-
mHealth, mobile marketing oraz Internet w procesie wdrażania koncepcji marketingu relacji w jednostkach medycznych w Polsce Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 2 / s. 187 - 1992013CZYSTY TEKST
Robert Seliga, Joanna Sułkowska, mHealth, mobile marketing oraz Internet w procesie wdrażania koncepcji marketingu relacji w jednostkach medycznych w Polsce , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 187 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Seliga, Joanna Sułkowska", title = "mHealth, mobile marketing oraz Internet w procesie wdrażania koncepcji marketingu relacji w jednostkach medycznych w Polsce ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "187 - 199" }
-
Wykorzystanie narzędzi marketingu relacji w działalności e-learningowej uczelni wyższej Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 2 / s. 199 - 2142012CZYSTY TEKST
Robert Seliga, Wykorzystanie narzędzi marketingu relacji w działalności e-learningowej uczelni wyższej , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 199 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Seliga", title = "Wykorzystanie narzędzi marketingu relacji w działalności e-learningowej uczelni wyższej ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "199 - 214" }
-
Strategic Challenges of Mergers and Acquisitions in the Higher Education Sector Opublikowano w: Entrepreneurial Business and Economics Review 2019 / Tom 7 / Numer 2 / s. 199 - 2152019CZYSTY TEKST
Robert Seliga, Łukasz Sułkowski, Andrzej Woźniak, Strategic Challenges of Mergers and Acquisitions in the Higher Education Sector , Entrepreneurial Business and Economics Review, 2019 / Tom 7 / Numer 2, s. 199 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Seliga, Łukasz Sułkowski, Andrzej Woźniak", title = "Strategic Challenges of Mergers and Acquisitions in the Higher Education Sector ", journal = "Entrepreneurial Business and Economics Review", issue = "2019 / Tom 7 / Numer 2", pages = "199 - 215" }
-
Zastosowanie współczesnych modeli marketingu partnerskiego w działalności edukacyjnej Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 2 / s. 215 - 2212012CZYSTY TEKST
Robert Seliga, Zastosowanie współczesnych modeli marketingu partnerskiego w działalności edukacyjnej , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 215 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Seliga", title = "Zastosowanie współczesnych modeli marketingu partnerskiego w działalności edukacyjnej ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "215 - 221" }
-
Wpływ koncepcji CSR na budowanie wizerunku w biznesowym modelu jednostek medycznych w Polsce Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1) / s. 215 - 2292014CZYSTY TEKST
Robert Seliga, Andrzej Woźniak, Wpływ koncepcji CSR na budowanie wizerunku w biznesowym modelu jednostek medycznych w Polsce, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1), s. 215 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Seliga, Andrzej Woźniak", title = "Wpływ koncepcji CSR na budowanie wizerunku w biznesowym modelu jednostek medycznych w Polsce", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (1)", pages = "215 - 229" }
-
Marketing wewnętrzny jako element wspierający koncepcję marketingu relacji w kreowaniu wizerunku firmy Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2012 / Tom 30 / s. 217 - 2252012CZYSTY TEKST
Robert Seliga, Marketing wewnętrzny jako element wspierający koncepcję marketingu relacji w kreowaniu wizerunku firmy, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2012 / Tom 30, s. 217 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Seliga", title = "Marketing wewnętrzny jako element wspierający koncepcję marketingu relacji w kreowaniu wizerunku firmy", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2012 / Tom 30", pages = "217 - 225" }
-
Czynniki wpływające na rozwój jednostek medycznych w Polsce Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2) / s. 231 - 2422014CZYSTY TEKST
Robert Seliga, Andrzej Woźniak, Czynniki wpływające na rozwój jednostek medycznych w Polsce , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 231 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Seliga, Andrzej Woźniak", title = "Czynniki wpływające na rozwój jednostek medycznych w Polsce ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "231 - 242" }
-
Modele marketingu w sektorze usług medycznych w Polsce – zmiana orientacji marketingowej Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 12(3) / s. 287 - 2992014CZYSTY TEKST
Robert Seliga, Joanna Sułkowska, Modele marketingu w sektorze usług medycznych w Polsce – zmiana orientacji marketingowej, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 12(3), s. 287 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Seliga, Joanna Sułkowska", title = "Modele marketingu w sektorze usług medycznych w Polsce – zmiana orientacji marketingowej", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 12(3)", pages = "287 - 299" }
-
Wpływ narzędzi marketingu relacyjnego na kształtowanie się mapy interesariuszy dla jednostek medycznych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 13 (3) / s. 347 - 3572013CZYSTY TEKST
Robert Seliga, Andrzej Woźniak, Wpływ narzędzi marketingu relacyjnego na kształtowanie się mapy interesariuszy dla jednostek medycznych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 13 (3), s. 347 - 357
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Seliga, Andrzej Woźniak", title = "Wpływ narzędzi marketingu relacyjnego na kształtowanie się mapy interesariuszy dla jednostek medycznych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 13 (3)", pages = "347 - 357" }