Agnieszka Rak
4 articles in 3 journals
-
Tworzenie więzi konsument – marka online Published in: Czasopismo Ekonomia i Zarządzanie 2013 / Numer maj / p. 33 - 342013Plain Text
Agnieszka Rak, Tworzenie więzi konsument – marka online, Czasopismo Ekonomia i Zarządzanie, 2013 / Numer maj, s. 33 - 34
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Rak", title = "Tworzenie więzi konsument – marka online", journal = "Czasopismo Ekonomia i Zarządzanie", issue = "2013 / Numer maj", pages = "33 - 34" }
-
Marka w usługach rekreacyjnych : znaczenie i kształtowanie Published in: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 1 (42) / p. 231 - 2412016Plain Text
Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak, Marka w usługach rekreacyjnych : znaczenie i kształtowanie, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 231 - 241
BIBTEX@Article{ authors = "Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak", title = "Marka w usługach rekreacyjnych : znaczenie i kształtowanie", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "231 - 241" }
-
Stałość i zmienność wybranych kontekstów macierzyństwa w narracjach matek wychowujących dziecko z niepełnosprawnością Published in: Wychowanie w Rodzinie 2017 / Tom 16 / p. 243 - 2562017Plain Text
Weronika Pańków, Agnieszka Rak, Stałość i zmienność wybranych kontekstów macierzyństwa w narracjach matek wychowujących dziecko z niepełnosprawnością , Wychowanie w Rodzinie, 2017 / Tom 16, s. 243 - 256
BIBTEX@Article{ authors = "Weronika Pańków, Agnieszka Rak", title = "Stałość i zmienność wybranych kontekstów macierzyństwa w narracjach matek wychowujących dziecko z niepełnosprawnością ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2017 / Tom 16", pages = "243 - 256" }
-
Usługi rekreacyjne fitness : cechy usług jako wartości dla klienta Published in: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / p. 347 - 3552017Plain Text
Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak, Usługi rekreacyjne fitness : cechy usług jako wartości dla klienta, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 347 - 355
BIBTEX@Article{ authors = "Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak", title = "Usługi rekreacyjne fitness : cechy usług jako wartości dla klienta", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "347 - 355" }