Anna Rogozińska
4 articles in 4 journals
-
"Ai no Kusabi" - kobieca fantazja homoerotyczna w japońskim filmie animowanym z gatunku "yaoi" Published in: Panoptikum 2004 / Numer 3 (10) / p. 81 - 882004Plain Text
Anna Rogozińska, "Ai no Kusabi" - kobieca fantazja homoerotyczna w japońskim filmie animowanym z gatunku "yaoi", Panoptikum, 2004 / Numer 3 (10), s. 81 - 88
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Rogozińska", title = ""Ai no Kusabi" - kobieca fantazja homoerotyczna w japońskim filmie animowanym z gatunku "yaoi"", journal = "Panoptikum", issue = "2004 / Numer 3 (10)", pages = "81 - 88" }
-
Początki i rozwój oraz organizacja szkół urszulańskich w Tarnowie w latach 1877-1939 Published in: Roczniki Humanistyczne 2000 / Tom 48 / Numer 2 / p. 145 - 1682000Plain Text
Anna Rogozińska, Początki i rozwój oraz organizacja szkół urszulańskich w Tarnowie w latach 1877-1939 , Roczniki Humanistyczne, 2000 / Tom 48 / Numer 2, s. 145 - 168
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Rogozińska", title = "Początki i rozwój oraz organizacja szkół urszulańskich w Tarnowie w latach 1877-1939 ", journal = "Roczniki Humanistyczne", issue = "2000 / Tom 48 / Numer 2", pages = "145 - 168" }
-
Zadomowienie się sztuki w nowej przestrzeni usługowo-handlowej Published in: Konteksty : polska sztuka ludowa : antropologia kultury, etnografia, sztuka 2010 / Tom 64 / Numer 2-3 (289-290) / p. 227 - 2322010Plain Text
Anna Rogozińska, Zadomowienie się sztuki w nowej przestrzeni usługowo-handlowej , Konteksty : polska sztuka ludowa : antropologia kultury, etnografia, sztuka, 2010 / Tom 64 / Numer 2-3 (289-290), s. 227 - 232
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Rogozińska", title = "Zadomowienie się sztuki w nowej przestrzeni usługowo-handlowej ", journal = "Konteksty : polska sztuka ludowa : antropologia kultury, etnografia, sztuka", issue = "2010 / Tom 64 / Numer 2-3 (289-290)", pages = "227 - 232" }
-
Rola marketingu w rozwoju rynku sztuki Published in: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 1 (42) / p. 253 - 2662016Plain Text
Anna Rogozińska, Rola marketingu w rozwoju rynku sztuki, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 253 - 266
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Rogozińska", title = "Rola marketingu w rozwoju rynku sztuki", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "253 - 266" }