Kazimierz Rogoziński
10 articles in 5 journals
-
Plain Text
Kazimierz Rogoziński, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 1, s. 9
BIBTEX@Article{ authors = "Kazimierz Rogoziński", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 1", pages = "9" }
-
Definicja usługi i to, co poniżej Published in: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 95 / p. 11 - 242012Plain Text
Kazimierz Rogoziński, Definicja usługi i to, co poniżej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 11 - 24
BIBTEX@Article{ authors = "Kazimierz Rogoziński", title = "Definicja usługi i to, co poniżej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "11 - 24" }
-
O sztuce i pieniądzach Published in: Art & Business : gazeta aukcyjna 1995 / Tom 7 / Numer 10 (67) / p. 14 - 171995Plain Text
Alojzy A. Kuca, Andrzej Okińczyc, Kazimierz Rogoziński, O sztuce i pieniądzach , Art & Business : gazeta aukcyjna, 1995 / Tom 7 / Numer 10 (67), s. 14 - 17
BIBTEX@Article{ authors = "Alojzy A. Kuca, Andrzej Okińczyc, Kazimierz Rogoziński", title = "O sztuce i pieniądzach ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "1995 / Tom 7 / Numer 10 (67)", pages = "14 - 17" }
-
Zarys nowego paradygmatu teorii usług Published in: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 1 / p. 77 - 862008Plain Text
Kazimierz Rogoziński, Zarys nowego paradygmatu teorii usług, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 1, s. 77 - 86
BIBTEX@Article{ authors = "Kazimierz Rogoziński", title = "Zarys nowego paradygmatu teorii usług", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 1", pages = "77 - 86" }
-
Zarządzanie wartością usług w warunkach niekonkurencyjnych celów Published in: Współczesne Problemy Ekonomiczne 2012 / Numer 4 / p. 103 - 1152012Plain Text
Kazimierz Rogoziński, Zarządzanie wartością usług w warunkach niekonkurencyjnych celów, Współczesne Problemy Ekonomiczne, 2012 / Numer 4, s. 103 - 115
BIBTEX@Article{ authors = "Kazimierz Rogoziński", title = "Zarządzanie wartością usług w warunkach niekonkurencyjnych celów", journal = "Współczesne Problemy Ekonomiczne", issue = "2012 / Numer 4", pages = "103 - 115" }
-
2013Plain Text
Kazimierz Rogoziński, Ethos marketingu usług, Współczesne Problemy Ekonomiczne, 2013 / Numer 6, s. 113 - 123
BIBTEX@Article{ authors = "Kazimierz Rogoziński", title = "Ethos marketingu usług", journal = "Współczesne Problemy Ekonomiczne", issue = "2013 / Numer 6", pages = "113 - 123" }
-
Punkty styczne myśli społecznej Jana Pawła II ze współczesną ekonomią Published in: Współczesne Problemy Ekonomiczne 2009 / Numer 1 / p. 217 - 2352009Plain Text
Kazimierz Rogoziński, Punkty styczne myśli społecznej Jana Pawła II ze współczesną ekonomią, Współczesne Problemy Ekonomiczne, 2009 / Numer 1, s. 217 - 235
BIBTEX@Article{ authors = "Kazimierz Rogoziński", title = "Punkty styczne myśli społecznej Jana Pawła II ze współczesną ekonomią", journal = "Współczesne Problemy Ekonomiczne", issue = "2009 / Numer 1", pages = "217 - 235" }
-
Minimum czasu wolnego Published in: Kultura i Społeczeństwo 1980 / Tom 24 / Numer 3-4 / p. 239 - 2431980Plain Text
Kazimierz Rogoziński, Minimum czasu wolnego , Kultura i Społeczeństwo, 1980 / Tom 24 / Numer 3-4, s. 239 - 243
BIBTEX@Article{ authors = "Kazimierz Rogoziński", title = "Minimum czasu wolnego ", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "1980 / Tom 24 / Numer 3-4", pages = "239 - 243" }
-
Usługi, praca produkcyjna i nieprodukcyjna : próba weryfikacji Published in: Kultura i Społeczeństwo 1974 / Tom 18 / Numer 4 / p. 251 - 2591974Plain Text
Kazimierz Rogoziński, Usługi, praca produkcyjna i nieprodukcyjna : próba weryfikacji , Kultura i Społeczeństwo, 1974 / Tom 18 / Numer 4, s. 251 - 259
BIBTEX@Article{ authors = "Kazimierz Rogoziński", title = "Usługi, praca produkcyjna i nieprodukcyjna : próba weryfikacji ", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "1974 / Tom 18 / Numer 4", pages = "251 - 259" }
-
Wybrane kategorie określające kontekst interpretacyjny marketingu usług Published in: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 1 (42) / p. 267 - 2822016Plain Text
Kazimierz Rogoziński, Wybrane kategorie określające kontekst interpretacyjny marketingu usług, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 267 - 282
BIBTEX@Article{ authors = "Kazimierz Rogoziński", title = "Wybrane kategorie określające kontekst interpretacyjny marketingu usług", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "267 - 282" }