TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Reklama : pomiędzy hiperrzeczywistością a dokumentem / Katarzyna Holc, Adam Pomieciński. Opublikowano w: LUD - Organ Polskiego Towarzystwa Ludoznawczego i Komitetu Nauk Etnologicznych 2001 / Tom 85 / s. 297 - 3032001CZYSTY TEKST
Katarzyna Holc, Adam Pomieciński, Reklama : pomiędzy hiperrzeczywistością a dokumentem / Katarzyna Holc, Adam Pomieciński., LUD - Organ Polskiego Towarzystwa Ludoznawczego i Komitetu Nauk Etnologicznych, 2001 / Tom 85, s. 297 - 303
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Holc, Adam Pomieciński", title = "Reklama : pomiędzy hiperrzeczywistością a dokumentem / Katarzyna Holc, Adam Pomieciński.", journal = "LUD - Organ Polskiego Towarzystwa Ludoznawczego i Komitetu Nauk Etnologicznych", issue = "2001 / Tom 85", pages = "297 - 303" }