Jasmina Al-Douri
2 artykuły w 1 czasopismach
-
"Być (nie)zwykłym wychowawcą : scenariusze lekcji wychowawczych dla uczniów klas starszych szkoły podstawowej i szkół ponadpodstawowych", Anna Konarzewska, Warszawa 2019 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2020 / Tom 17 / s. 163 - 1642020CZYSTY TEKST
Jasmina Al-Douri, Anna Konarzewska, "Być (nie)zwykłym wychowawcą : scenariusze lekcji wychowawczych dla uczniów klas starszych szkoły podstawowej i szkół ponadpodstawowych", Anna Konarzewska, Warszawa 2019 : [recenzja] , Kultura i Wychowanie, 2020 / Tom 17, s. 163 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Jasmina Al-Douri, Anna Konarzewska", title = ""Być (nie)zwykłym wychowawcą : scenariusze lekcji wychowawczych dla uczniów klas starszych szkoły podstawowej i szkół ponadpodstawowych", Anna Konarzewska, Warszawa 2019 : [recenzja] ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2020 / Tom 17", pages = "163 - 164" }
-
Pomiędzy rzeczywistością a mitologią Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2018 / Tom 14 / s. 193 - 1962018CZYSTY TEKST
Jasmina Al-Douri, Małgorzata Stępnik, Pomiędzy rzeczywistością a mitologią , Kultura i Wychowanie, 2018 / Tom 14, s. 193 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Jasmina Al-Douri, Małgorzata Stępnik", title = "Pomiędzy rzeczywistością a mitologią ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2018 / Tom 14", pages = "193 - 196" }