Angelika Pabian
3 artykuły w 2 czasopismach
- 
        Komunikacja marketingowa uczelni jako szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnej Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 193 - 2012016CZYSTY TEKSTAngelika Pabian, Komunikacja marketingowa uczelni jako szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 193 - 201 BIBTEX@Article{ authors = "Angelika Pabian", title = "Komunikacja marketingowa uczelni jako szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "193 - 201" } 
- 
        E-learning w kontekście tworzenia wartości dla studenta Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2013 / Tom 64 / Numer 1 / s. 385 - 3932013CZYSTY TEKSTAngelika Pabian, E-learning w kontekście tworzenia wartości dla studenta, Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2013 / Tom 64 / Numer 1, s. 385 - 393 BIBTEX@Article{ authors = "Angelika Pabian", title = "E-learning w kontekście tworzenia wartości dla studenta", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2013 / Tom 64 / Numer 1", pages = "385 - 393" } 
- 
        Student jako klient na rynku usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2010 / Tom 34 / s. 583 - 6012010CZYSTY TEKSTAngelika Pabian, Student jako klient na rynku usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego, Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2010 / Tom 34, s. 583 - 601 BIBTEX@Article{ authors = "Angelika Pabian", title = "Student jako klient na rynku usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2010 / Tom 34", pages = "583 - 601" }