-
Przedsiębiorczość jako determinanta konkurencyjności Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 97 / s. 359 - 3692012CZYSTY TEKST
Agnieszka Grzybowska, Przedsiębiorczość jako determinanta konkurencyjności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 97, s. 359 - 369
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Grzybowska", title = "Przedsiębiorczość jako determinanta konkurencyjności", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 97", pages = "359 - 369" }
-
Sponsoring sportowy jako narzędzie marketingu banków Opublikowano w: Roczniki naukowe Wyższej Szkoły Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku 2016 / Numer 2 (16) / s. 5 - 132016CZYSTY TEKST
Agnieszka Grzybowska, Agnieszka Ertman, Sponsoring sportowy jako narzędzie marketingu banków, Roczniki naukowe Wyższej Szkoły Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku, 2016 / Numer 2 (16), s. 5 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Grzybowska, Agnieszka Ertman", title = "Sponsoring sportowy jako narzędzie marketingu banków", journal = "Roczniki naukowe Wyższej Szkoły Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku", issue = "2016 / Numer 2 (16)", pages = "5 - 13" }
-
Kapitał ludzki a rozwój sektorów współczesnej gospodarki Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 11 - 192015CZYSTY TEKST
Agnieszka Grzybowska, Kapitał ludzki a rozwój sektorów współczesnej gospodarki , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 11 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Grzybowska", title = "Kapitał ludzki a rozwój sektorów współczesnej gospodarki ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "11 - 19" }
-
Sponsoring sportowy jako element strategii promocji przedsiębiorstw : (na przykładzie banków) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 79 / s. 251 - 2632011CZYSTY TEKST
Agnieszka Grzybowska, Sponsoring sportowy jako element strategii promocji przedsiębiorstw : (na przykładzie banków), Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 79, s. 251 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Grzybowska", title = "Sponsoring sportowy jako element strategii promocji przedsiębiorstw : (na przykładzie banków)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 79", pages = "251 - 263" }
-
Nowoczesne technologie w rozwoju usług sektora bankowego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 96 / s. 141 - 1512012CZYSTY TEKST
Agnieszka Grzybowska, Nowoczesne technologie w rozwoju usług sektora bankowego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 96, s. 141 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Grzybowska", title = "Nowoczesne technologie w rozwoju usług sektora bankowego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 96", pages = "141 - 151" }
-
Zarządzanie kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwie / Agnieszka Grzybowska. Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2011 / Tom 25 / s. 347 - 3582011CZYSTY TEKST
Agnieszka Grzybowska, Zarządzanie kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwie / Agnieszka Grzybowska., Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2011 / Tom 25, s. 347 - 358
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Grzybowska", title = "Zarządzanie kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwie / Agnieszka Grzybowska.", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2011 / Tom 25", pages = "347 - 358" }