Dorota Pufund
2 artykuły w 2 czasopismach
-
"Zrozumieć niepojęte" - specyfika odbioru i przetwarzania bodźców sensorycznych u dzieci ze spektrum autyzmu Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2019 / Tom 16 / s. 47 - 582019CZYSTY TEKST
Dorota Pufund, "Zrozumieć niepojęte" - specyfika odbioru i przetwarzania bodźców sensorycznych u dzieci ze spektrum autyzmu , Kultura i Wychowanie, 2019 / Tom 16, s. 47 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Pufund", title = ""Zrozumieć niepojęte" - specyfika odbioru i przetwarzania bodźców sensorycznych u dzieci ze spektrum autyzmu ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2019 / Tom 16", pages = "47 - 58" }
-
Integracja sensoryczna jako jedna z form wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2017 / Numer 2 (10) [2] / s. 303 - 3152017CZYSTY TEKST
Dorota Pufund, Integracja sensoryczna jako jedna z form wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2017 / Numer 2 (10) [2], s. 303 - 315
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Pufund", title = "Integracja sensoryczna jako jedna z form wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2017 / Numer 2 (10) [2]", pages = "303 - 315" }