-
Diagnostyka edukacyjna "w" i "wobec" szkolnej rzeczywistości / Maria Groenwald. Opublikowano w: Forum Oświatowe 2011 / Tom 23 / Numer 2(45) / s. 57 - 762011CZYSTY TEKST
Maria Groenwald, Diagnostyka edukacyjna "w" i "wobec" szkolnej rzeczywistości / Maria Groenwald., Forum Oświatowe, 2011 / Tom 23 / Numer 2(45), s. 57 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Groenwald", title = "Diagnostyka edukacyjna "w" i "wobec" szkolnej rzeczywistości / Maria Groenwald.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2011 / Tom 23 / Numer 2(45)", pages = "57 - 76" }
-
"Etyczne aspekty egzaminów szkolnych", Maria Groenwald, Gdańsk 2011 : [recenzja] / Grażyna Szyling. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2012 / Numer 3 (59) / s. 155 - 1642012CZYSTY TEKST
Grażyna Szyling, Maria Groenwald, "Etyczne aspekty egzaminów szkolnych", Maria Groenwald, Gdańsk 2011 : [recenzja] / Grażyna Szyling., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 3 (59), s. 155 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Szyling, Maria Groenwald", title = ""Etyczne aspekty egzaminów szkolnych", Maria Groenwald, Gdańsk 2011 : [recenzja] / Grażyna Szyling.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 3 (59)", pages = "155 - 164" }
-
Między trudnym wyborem a "sytuacją bez wyjścia" : moralnych i pozamoralnych uzasadnieniach nauczycielskich decyzji Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2015 / Numer 1 (69) / s. 133 - 1502015CZYSTY TEKST
Maria Groenwald, Między trudnym wyborem a "sytuacją bez wyjścia" : moralnych i pozamoralnych uzasadnieniach nauczycielskich decyzji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 1 (69), s. 133 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Groenwald", title = "Między trudnym wyborem a "sytuacją bez wyjścia" : moralnych i pozamoralnych uzasadnieniach nauczycielskich decyzji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 1 (69)", pages = "133 - 150" }
-
Widok z mojego okna na świat, który nas kształtuje – czytając książkę pod redakcją Teresy Sadoń-Osowieckiej „Miejsce, przestrzeń, krajobraz – edukacyjne znaki” Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2016 / Tom 12 / Numer 1(32) / s. 71 - 822016CZYSTY TEKST
Maria Groenwald, Widok z mojego okna na świat, który nas kształtuje – czytając książkę pod redakcją Teresy Sadoń-Osowieckiej „Miejsce, przestrzeń, krajobraz – edukacyjne znaki”, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 1(32), s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Groenwald", title = "Widok z mojego okna na świat, który nas kształtuje – czytając książkę pod redakcją Teresy Sadoń-Osowieckiej „Miejsce, przestrzeń, krajobraz – edukacyjne znaki”", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 1(32)", pages = "71 - 82" }
-
Inspirujący Anton Makarenko : z analizy hieroglifów na „Dziełach” Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2017 / Tom 13 / Numer 4(39) / s. 53 - 612017CZYSTY TEKST
Maria Groenwald, Inspirujący Anton Makarenko : z analizy hieroglifów na „Dziełach”, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 4(39), s. 53 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Groenwald", title = "Inspirujący Anton Makarenko : z analizy hieroglifów na „Dziełach”", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4(39)", pages = "53 - 61" }
-
Sprawozdanie z Międzynarodowej Naukowo-Praktycznej Konferencji:Aktualne problemy psychologii i pedagogiki we współczesnym świecie : Rosyjski Uniwersytet Przyjaźni Narodów, Moskwa, 23-24 kwietnia 2015 r. Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2015 / Tom 11 / Numer 2(29) / s. 99 - 1012015CZYSTY TEKST
Maria Groenwald, Wojciech Siegień, Sprawozdanie z Międzynarodowej Naukowo-Praktycznej Konferencji:Aktualne problemy psychologii i pedagogiki we współczesnym świecie : Rosyjski Uniwersytet Przyjaźni Narodów, Moskwa, 23-24 kwietnia 2015 r., Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 2(29), s. 99 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Groenwald, Wojciech Siegień", title = "Sprawozdanie z Międzynarodowej Naukowo-Praktycznej Konferencji:Aktualne problemy psychologii i pedagogiki we współczesnym świecie : Rosyjski Uniwersytet Przyjaźni Narodów, Moskwa, 23-24 kwietnia 2015 r.", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 2(29)", pages = "99 - 101" }
-
Sprawozdanie z II Ogólnopolskiego Seminarium Dydaktyk Szczegółowych "Wokół pytań o naukowy status dydaktyk szczegółowych", Gdańsk, 12-13 października 2018 Opublikowano w: Forum Oświatowe 2018 / Tom 30 / Numer 2(60) / s. 301 - 3042018CZYSTY TEKST
Maria Groenwald, Sprawozdanie z II Ogólnopolskiego Seminarium Dydaktyk Szczegółowych "Wokół pytań o naukowy status dydaktyk szczegółowych", Gdańsk, 12-13 października 2018 , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 301 - 304
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Groenwald", title = "Sprawozdanie z II Ogólnopolskiego Seminarium Dydaktyk Szczegółowych "Wokół pytań o naukowy status dydaktyk szczegółowych", Gdańsk, 12-13 października 2018 ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "301 - 304" }
-
O naukowym statusie dydaktyków przedmiotowych : głos w dyskusji Opublikowano w: Forum Oświatowe 2018 / Tom 30 / Numer 2(60) / s. 15 - 282018CZYSTY TEKST
Maria Groenwald, O naukowym statusie dydaktyków przedmiotowych : głos w dyskusji, Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 15 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Groenwald", title = "O naukowym statusie dydaktyków przedmiotowych : głos w dyskusji", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "15 - 28" }
-
O wstydzie w sytuacjach oceniania szkolnego i konsekwencjach doświadczania go przez uczniów Opublikowano w: Colloquium 2015 / Numer 1 / s. 63 - 822015CZYSTY TEKST
Maria Groenwald, O wstydzie w sytuacjach oceniania szkolnego i konsekwencjach doświadczania go przez uczniów , Colloquium, 2015 / Numer 1, s. 63 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Groenwald", title = "O wstydzie w sytuacjach oceniania szkolnego i konsekwencjach doświadczania go przez uczniów ", journal = "Colloquium", issue = "2015 / Numer 1", pages = "63 - 82" }