Magdalena Pataj
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Techniki perswazji w kampaniach 1% w Polsce - analiza wybranych przykładów = Persuasion techniques in "one percent campaigns" in Poland Opublikowano w: Res Rhetorica 2019 / Numer 3 / s. 19 - 332019CZYSTY TEKST
Magdalena Pataj, Techniki perswazji w kampaniach 1% w Polsce - analiza wybranych przykładów = Persuasion techniques in "one percent campaigns" in Poland , Res Rhetorica, 2019 / Numer 3, s. 19 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Pataj", title = "Techniki perswazji w kampaniach 1% w Polsce - analiza wybranych przykładów = Persuasion techniques in "one percent campaigns" in Poland ", journal = "Res Rhetorica", issue = "2019 / Numer 3", pages = "19 - 33" }
-
Sprawozdanie z konferencji „Współczesne Media 6. Medialny obraz świata” Opublikowano w: Acta Humana 2014 / Numer 5 / s. 233 - 2372014CZYSTY TEKST
Magdalena Pataj, Sprawozdanie z konferencji „Współczesne Media 6. Medialny obraz świata”, Acta Humana, 2014 / Numer 5, s. 233 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Pataj", title = "Sprawozdanie z konferencji „Współczesne Media 6. Medialny obraz świata”", journal = "Acta Humana", issue = "2014 / Numer 5", pages = "233 - 237" }