Jerzy Żebrowski
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Działania public relations w biurze podróży „Itaka”: kreowanie wizerunku firmy w turystyce Opublikowano w: Gospodarka Rynek Edukacja 2012 / Tom 13 / Numer 3 / s. 51 - 552012CZYSTY TEKST
Jerzy Żebrowski, Działania public relations w biurze podróży „Itaka”: kreowanie wizerunku firmy w turystyce, Gospodarka Rynek Edukacja, 2012 / Tom 13 / Numer 3, s. 51 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Żebrowski", title = "Działania public relations w biurze podróży „Itaka”: kreowanie wizerunku firmy w turystyce", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 3", pages = "51 - 55" }
-
Hiszpania jako cel wyjazdów urlopowych w porównaniu z innymi krajami - opinie polskich turystów Opublikowano w: Gospodarka Rynek Edukacja 2003 / Numer 8 / s. 58 - 592003CZYSTY TEKST
Jerzy Żebrowski, Hiszpania jako cel wyjazdów urlopowych w porównaniu z innymi krajami - opinie polskich turystów, Gospodarka Rynek Edukacja, 2003 / Numer 8, s. 58 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Żebrowski", title = "Hiszpania jako cel wyjazdów urlopowych w porównaniu z innymi krajami - opinie polskich turystów", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2003 / Numer 8", pages = "58 - 59" }