Stanisław Dawidziuk
8 artykuły w 3 czasopismach
-
Niektóre problemy zarządzania firmą Opublikowano w: Zarządzanie. Teoria i Praktyka 2010 / Numer 2 / s. 5 - 192010CZYSTY TEKST
Stanisław Dawidziuk, Niektóre problemy zarządzania firmą , Zarządzanie. Teoria i Praktyka, 2010 / Numer 2, s. 5 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Dawidziuk", title = "Niektóre problemy zarządzania firmą ", journal = "Zarządzanie. Teoria i Praktyka", issue = "2010 / Numer 2", pages = "5 - 19" }
-
Polskie firmy na konkurencyjnym rynku międzynarodowym Opublikowano w: Zarządzanie. Teoria i Praktyka 2010 / Numer 1 / s. 5 - 212010CZYSTY TEKST
Stanisław Dawidziuk, Polskie firmy na konkurencyjnym rynku międzynarodowym, Zarządzanie. Teoria i Praktyka, 2010 / Numer 1, s. 5 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Dawidziuk", title = "Polskie firmy na konkurencyjnym rynku międzynarodowym", journal = "Zarządzanie. Teoria i Praktyka", issue = "2010 / Numer 1", pages = "5 - 21" }
-
Nadanie tytułu professora honorifcum Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie profesorowi nauk medycznych doktorowi habilitowanemu Vladimirowi Krčmery’emu Opublikowano w: Rocznik Naukowy Wydziału Zarządzania w Ciechanowie 2013 / Tom 7 / Numer 1-4 / s. 15 - 202013CZYSTY TEKST
Stanisław Dawidziuk, Nadanie tytułu professora honorifcum Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie profesorowi nauk medycznych doktorowi habilitowanemu Vladimirowi Krčmery’emu, Rocznik Naukowy Wydziału Zarządzania w Ciechanowie, 2013 / Tom 7 / Numer 1-4, s. 15 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Dawidziuk", title = "Nadanie tytułu professora honorifcum Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie profesorowi nauk medycznych doktorowi habilitowanemu Vladimirowi Krčmery’emu", journal = "Rocznik Naukowy Wydziału Zarządzania w Ciechanowie", issue = "2013 / Tom 7 / Numer 1-4", pages = "15 - 20" }
-
Nadanie tytułu professora honorifcum Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie profesorowi nauk medycznych doktorowi habilitowanemu Vladimirowi Krčmery’emu Opublikowano w: Rocznik Naukowy Wydziału Zarządzania w Ciechanowie 2013 / Tom 7 / Numer 1-4 / s. 15 - 202013CZYSTY TEKST
Stanisław Dawidziuk, Nadanie tytułu professora honorifcum Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie profesorowi nauk medycznych doktorowi habilitowanemu Vladimirowi Krčmery’emu, Rocznik Naukowy Wydziału Zarządzania w Ciechanowie, 2013 / Tom 7 / Numer 1-4, s. 15 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Dawidziuk", title = "Nadanie tytułu professora honorifcum Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie profesorowi nauk medycznych doktorowi habilitowanemu Vladimirowi Krčmery’emu", journal = "Rocznik Naukowy Wydziału Zarządzania w Ciechanowie", issue = "2013 / Tom 7 / Numer 1-4", pages = "15 - 20" }
-
Nadanie tytułu professora honorifcum Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie profesorowi nauk medycznych doktorowi habilitowanemu Vladimirowi Krčmery’emu Opublikowano w: Rocznik Naukowy Wydziału Zarządzania w Ciechanowie 2013 / Tom 7 / Numer 1-4 / s. 15 - 202013CZYSTY TEKST
Stanisław Dawidziuk, Nadanie tytułu professora honorifcum Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie profesorowi nauk medycznych doktorowi habilitowanemu Vladimirowi Krčmery’emu, Rocznik Naukowy Wydziału Zarządzania w Ciechanowie, 2013 / Tom 7 / Numer 1-4, s. 15 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Dawidziuk", title = "Nadanie tytułu professora honorifcum Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie profesorowi nauk medycznych doktorowi habilitowanemu Vladimirowi Krčmery’emu", journal = "Rocznik Naukowy Wydziału Zarządzania w Ciechanowie", issue = "2013 / Tom 7 / Numer 1-4", pages = "15 - 20" }
-
Creating the Brand of a University Opublikowano w: Zarządzanie. Teoria i Praktyka 2013 / Numer 1 (7) / s. 43 - 592013CZYSTY TEKST
Stanisław Dawidziuk, Creating the Brand of a University , Zarządzanie. Teoria i Praktyka, 2013 / Numer 1 (7), s. 43 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Dawidziuk", title = "Creating the Brand of a University ", journal = "Zarządzanie. Teoria i Praktyka", issue = "2013 / Numer 1 (7)", pages = "43 - 59" }
-
A university's brand in the contemporary world Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 5(6) / s. 173 - 1802012CZYSTY TEKST
Stanisław Dawidziuk, A university's brand in the contemporary world, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 5(6), s. 173 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Dawidziuk", title = "A university's brand in the contemporary world", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 5(6)", pages = "173 - 180" }
-
Marka uczelni we współczesnym świecie Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 389 - 3962012CZYSTY TEKST
Stanisław Dawidziuk, Marka uczelni we współczesnym świecie, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 389 - 396
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Dawidziuk", title = "Marka uczelni we współczesnym świecie", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "389 - 396" }