Tomasz Kopczyński
10 artykuły w 6 czasopismach
-
Padlet as a Modern Form of E-Learning in the Context of Sugata Mitra's Research - A New Model of Education Opublikowano w: International Journal of Research in E-learning 2020 / Tom 6(2) / s. 1 - 192020CZYSTY TEKST
Tomasz Kopczyński, Kamil Szpyt, Padlet as a Modern Form of E-Learning in the Context of Sugata Mitra's Research - A New Model of Education , International Journal of Research in E-learning, 2020 / Tom 6(2), s. 1 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Kopczyński, Kamil Szpyt", title = "Padlet as a Modern Form of E-Learning in the Context of Sugata Mitra's Research - A New Model of Education ", journal = "International Journal of Research in E-learning", issue = "2020 / Tom 6(2)", pages = "1 - 19" }
-
Problem zła i wolności w filozofii Artura Schopenhauera Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2015 / Tom 9 / s. 31 - 412015CZYSTY TEKST
Tomasz Kopczyński, Problem zła i wolności w filozofii Artura Schopenhauera , Kultura i Wychowanie, 2015 / Tom 9, s. 31 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Kopczyński", title = "Problem zła i wolności w filozofii Artura Schopenhauera ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2015 / Tom 9", pages = "31 - 41" }
-
Możliwości wychowania w kontekście Schopenhauerowskiej filozofii człowieka Opublikowano w: Pedagogika Filozoficzna on-line 2011-12 / Tom 1 / s. 67 - 762011CZYSTY TEKST
Tomasz Kopczyński, Możliwości wychowania w kontekście Schopenhauerowskiej filozofii człowieka, Pedagogika Filozoficzna on-line, 2011-12 / Tom 1 , s. 67 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Kopczyński", title = "Możliwości wychowania w kontekście Schopenhauerowskiej filozofii człowieka", journal = "Pedagogika Filozoficzna on-line", issue = "2011-12 / Tom 1 ", pages = "67 - 76" }
-
Pathology in secondary and higher education-neglected areas Opublikowano w: Pedagogika Filozoficzna on-line 2013-14 / Tom 1 / s. 77 - 842013CZYSTY TEKST
Tomasz Kopczyński, Pathology in secondary and higher education-neglected areas, Pedagogika Filozoficzna on-line, 2013-14 / Tom 1 , s. 77 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Kopczyński", title = "Pathology in secondary and higher education-neglected areas", journal = "Pedagogika Filozoficzna on-line", issue = "2013-14 / Tom 1 ", pages = "77 - 84" }
-
Bezpieczeństwo w globalnym społeczeństwie informacyjnym Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2005 / Numer 1-2 (12-13) / s. 79 - 872005CZYSTY TEKST
Tomasz Kopczyński, Anna M. Ociesa, Bezpieczeństwo w globalnym społeczeństwie informacyjnym, Edukacja Humanistyczna, 2005 / Numer 1-2 (12-13), s. 79 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Kopczyński, Anna M. Ociesa", title = "Bezpieczeństwo w globalnym społeczeństwie informacyjnym", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2005 / Numer 1-2 (12-13)", pages = "79 - 87" }
-
Nowa podstawa programowa i myślenie komputacyjne - dobre praktyki w Polsce i na świecie Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2018 / Tom 9 / Numer 4 (25) / s. 137 - 1572018CZYSTY TEKST
Tomasz Kopczyński, Nowa podstawa programowa i myślenie komputacyjne - dobre praktyki w Polsce i na świecie , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 4 (25), s. 137 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Kopczyński", title = "Nowa podstawa programowa i myślenie komputacyjne - dobre praktyki w Polsce i na świecie ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 4 (25)", pages = "137 - 157" }
-
The Right-Left and Negative Connotation for Modern Education in the Context of the Work of Czesław Banach Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2014 / Tom 8 / s. 158 - 1642014CZYSTY TEKST
Tomasz Kopczyński, The Right-Left and Negative Connotation for Modern Education in the Context of the Work of Czesław Banach , Kultura i Wychowanie, 2014 / Tom 8, s. 158 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Kopczyński", title = "The Right-Left and Negative Connotation for Modern Education in the Context of the Work of Czesław Banach ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2014 / Tom 8", pages = "158 - 164" }
-
Myslenie komputacyjne (MK) w kontekście samorozwoju i rodziny Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2022 / Tom 27 / s. 167 - 1822022CZYSTY TEKST
Tomasz Kopczyński, Myslenie komputacyjne (MK) w kontekście samorozwoju i rodziny , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 167 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Kopczyński", title = "Myslenie komputacyjne (MK) w kontekście samorozwoju i rodziny ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "167 - 182" }
-
Bezpieczeństwo publiczne : empiria i poszukiwanie modelu zarządzania Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2006 / Numer 2 (15) / s. 211 - 2232006CZYSTY TEKST
Tomasz Kopczyński, Jan Nikołajew, Anna Ociesa, Waldemar Urbanik, Bezpieczeństwo publiczne : empiria i poszukiwanie modelu zarządzania, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 211 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Kopczyński, Jan Nikołajew, Anna Ociesa, Waldemar Urbanik", title = "Bezpieczeństwo publiczne : empiria i poszukiwanie modelu zarządzania", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "211 - 223" }
-
Pomiędzy cyfrową demencją a cyfrową równowagą - kontrola rodzicielska w urządzeniach mobilnych Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2020 / Tom 22 / s. 267 - 2812020CZYSTY TEKST
Tomasz Kopczyński, Pomiędzy cyfrową demencją a cyfrową równowagą - kontrola rodzicielska w urządzeniach mobilnych , Wychowanie w Rodzinie, 2020 / Tom 22, s. 267 - 281
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Kopczyński", title = "Pomiędzy cyfrową demencją a cyfrową równowagą - kontrola rodzicielska w urządzeniach mobilnych ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2020 / Tom 22", pages = "267 - 281" }