Agnieszka Wróbel-Chmiel
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Kary fizyczne w wychowaniu dzieci w percepcji rodziców odbywających karę pozbawienia wolności Opublikowano w: Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka 2017 / Tom 16 / Numer 4 / s. 147 - 1652017CZYSTY TEKST
Agnieszka Wróbel-Chmiel, Kary fizyczne w wychowaniu dzieci w percepcji rodziców odbywających karę pozbawienia wolności, Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka, 2017 / Tom 16 / Numer 4, s. 147 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Wróbel-Chmiel", title = "Kary fizyczne w wychowaniu dzieci w percepcji rodziców odbywających karę pozbawienia wolności", journal = "Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka", issue = "2017 / Tom 16 / Numer 4", pages = "147 - 165" }
-
Edukacja zawodowa skazanych szansą na lepszą przyszłość dla kobiet i mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności - Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój POWER = Vocational Education Condemned by Chance by Chance for a Better Future for Men and Women Serving Imprisonment - Operational Programme Knowledge Education Development POWER Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 4(26) / s. 288 - 2932018CZYSTY TEKST
Agnieszka Wróbel-Chmiel, Edukacja zawodowa skazanych szansą na lepszą przyszłość dla kobiet i mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności - Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój POWER = Vocational Education Condemned by Chance by Chance for a Better Future for Men and Women Serving Imprisonment - Operational Programme Knowledge Education Development POWER , Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 4(26), s. 288 - 293
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Wróbel-Chmiel", title = "Edukacja zawodowa skazanych szansą na lepszą przyszłość dla kobiet i mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności - Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój POWER = Vocational Education Condemned by Chance by Chance for a Better Future for Men and Women Serving Imprisonment - Operational Programme Knowledge Education Development POWER ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 4(26)", pages = "288 - 293" }