Emilia Werner
6 artykuły w 2 czasopismach
-
Wokół innowacji społecznych organizacjach Opublikowano w: Zarządzanie. Teoria i Praktyka 2016 / Numer 3 (17) / s. 3 - 112016CZYSTY TEKST
Lidia Białoń, Emilia Werner, Wokół innowacji społecznych organizacjach, Zarządzanie. Teoria i Praktyka, 2016 / Numer 3 (17), s. 3 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Białoń, Emilia Werner", title = "Wokół innowacji społecznych organizacjach", journal = "Zarządzanie. Teoria i Praktyka", issue = "2016 / Numer 3 (17)", pages = "3 - 11" }
-
Świadomość innowacyjności : wyniki badań studentów I roku Zarządzania WSM w Warszawie Opublikowano w: Zarządzanie. Teoria i Praktyka 2012 / Numer 2 (6) / s. 23 - 382012CZYSTY TEKST
Lidia Białoń, Emilia Werner, Świadomość innowacyjności : wyniki badań studentów I roku Zarządzania WSM w Warszawie, Zarządzanie. Teoria i Praktyka, 2012 / Numer 2 (6), s. 23 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Białoń, Emilia Werner", title = "Świadomość innowacyjności : wyniki badań studentów I roku Zarządzania WSM w Warszawie", journal = "Zarządzanie. Teoria i Praktyka", issue = "2012 / Numer 2 (6)", pages = "23 - 38" }
-
Problemy wdrożenia Krajowych Ram Kwalifikacji Obszaru Szkolnictwa Wyższego Opublikowano w: Zarządzanie. Teoria i Praktyka 2011 / Numer 2 (4) / s. 25 - 452011CZYSTY TEKST
Lidia Białoń, Emilia Werner, Problemy wdrożenia Krajowych Ram Kwalifikacji Obszaru Szkolnictwa Wyższego, Zarządzanie. Teoria i Praktyka, 2011 / Numer 2 (4), s. 25 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Białoń, Emilia Werner", title = "Problemy wdrożenia Krajowych Ram Kwalifikacji Obszaru Szkolnictwa Wyższego", journal = "Zarządzanie. Teoria i Praktyka", issue = "2011 / Numer 2 (4)", pages = "25 - 45" }
-
Rola marketingu szkół wyższych w kształtowaniu świadomości innowacyjnej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 1(19) / s. 33 - 572016CZYSTY TEKST
Lidia Białoń, Emilia Werner, Rola marketingu szkół wyższych w kształtowaniu świadomości innowacyjnej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 1(19), s. 33 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Białoń, Emilia Werner", title = "Rola marketingu szkół wyższych w kształtowaniu świadomości innowacyjnej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 1(19)", pages = "33 - 57" }
-
Skutki innowacji w energetyce w opinii studentów WSM w Warszawie Opublikowano w: Zarządzanie. Teoria i Praktyka 2015 / Numer 1 (11) / s. 59 - 672015CZYSTY TEKST
Lidia Białoń, Emilia Werner, Skutki innowacji w energetyce w opinii studentów WSM w Warszawie, Zarządzanie. Teoria i Praktyka, 2015 / Numer 1 (11), s. 59 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Białoń, Emilia Werner", title = "Skutki innowacji w energetyce w opinii studentów WSM w Warszawie", journal = "Zarządzanie. Teoria i Praktyka", issue = "2015 / Numer 1 (11)", pages = "59 - 67" }
-
Badanie skutków innowacji : skutki innowacji zarządczych w opinii studentów WSM w Warszawie Opublikowano w: Zarządzanie. Teoria i Praktyka 2013 / Numer 1 (7) / s. 79 - 942013CZYSTY TEKST
Lidia Białoń, Emilia Werner, Badanie skutków innowacji : skutki innowacji zarządczych w opinii studentów WSM w Warszawie, Zarządzanie. Teoria i Praktyka, 2013 / Numer 1 (7), s. 79 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Białoń, Emilia Werner", title = "Badanie skutków innowacji : skutki innowacji zarządczych w opinii studentów WSM w Warszawie", journal = "Zarządzanie. Teoria i Praktyka", issue = "2013 / Numer 1 (7)", pages = "79 - 94" }