Marta Brzezińska-Waleszczyk
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Viral marketing i specyfika reklamy wirusowej jako formy komunikacji w social media Opublikowano w: Kultura - Media - Teologia 2016 / Tom 27 / s. 42 - 572016CZYSTY TEKST
Marta Brzezińska-Waleszczyk, Viral marketing i specyfika reklamy wirusowej jako formy komunikacji w social media, Kultura - Media - Teologia, 2016 / Tom 27, s. 42 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Brzezińska-Waleszczyk", title = "Viral marketing i specyfika reklamy wirusowej jako formy komunikacji w social media", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2016 / Tom 27", pages = "42 - 57" }
-
Granica pomiędzy beką a hejtem w sieci. Próba odpowiedzi na podstawie wybranych przykładów Opublikowano w: Kultura - Media - Teologia 2016 / Tom 25 / s. 81 - 982016CZYSTY TEKST
Marta Brzezińska-Waleszczyk, Granica pomiędzy beką a hejtem w sieci. Próba odpowiedzi na podstawie wybranych przykładów, Kultura - Media - Teologia, 2016 / Tom 25, s. 81 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Brzezińska-Waleszczyk", title = "Granica pomiędzy beką a hejtem w sieci. Próba odpowiedzi na podstawie wybranych przykładów", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2016 / Tom 25", pages = "81 - 98" }