Peter Mikuláš
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Fotografia w kampanii politycznej – cele a rzeczywistość : przykład parlamentarnej kampanii wyborczej na Słowacji w 2010 r. Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura 2012 / Tom 3 / s. 38 - 552012CZYSTY TEKST
Katarína Fichnová, Peter Mikuláš, Łukasz Wojciechowski, Fotografia w kampanii politycznej – cele a rzeczywistość : przykład parlamentarnej kampanii wyborczej na Słowacji w 2010 r., Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura, 2012 / Tom 3, s. 38 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Katarína Fichnová, Peter Mikuláš, Łukasz Wojciechowski", title = "Fotografia w kampanii politycznej – cele a rzeczywistość : przykład parlamentarnej kampanii wyborczej na Słowacji w 2010 r.", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura", issue = "2012 / Tom 3", pages = "38 - 55" }
-
Vývojová tendencia umiestňovania produktov v televíznom seriáli Panelák Opublikowano w: Kultura - Media - Teologia 2016 / Tom 25 / s. 152 - 1612016CZYSTY TEKST
Alexandra Bellova, Peter Mikuláš, Vývojová tendencia umiestňovania produktov v televíznom seriáli Panelák, Kultura - Media - Teologia, 2016 / Tom 25, s. 152 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Alexandra Bellova, Peter Mikuláš", title = "Vývojová tendencia umiestňovania produktov v televíznom seriáli Panelák", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2016 / Tom 25", pages = "152 - 161" }