Joanna Mikosz
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Press Advertising – Varieties and Sub-Varieties. Methods of Promoting the Press Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica 2016 / Tom 35 / s. 185 - 1972016CZYSTY TEKST
Joanna Mikosz, Press Advertising – Varieties and Sub-Varieties. Methods of Promoting the Press , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2016 / Tom 35, s. 185 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Mikosz", title = "Press Advertising – Varieties and Sub-Varieties. Methods of Promoting the Press ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2016 / Tom 35", pages = "185 - 197" }
-
2016CZYSTY TEKST
Rafał Leśniczak, Joanna Mikosz, Czy trzeba promować prasę?, Kultura - Media - Teologia, 2016 / Tom 25, s. 220 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Leśniczak, Joanna Mikosz", title = "Czy trzeba promować prasę?", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2016 / Tom 25", pages = "220 - 222" }