-
Nowe nurty badawcze w studiach nad muzyką popularną - przegląd wybranych koncepcji Opublikowano w: Przegląd Socjologiczny / Sociological Review 2015 / Tom 64 / Numer 3 / s. 113 - 1292015CZYSTY TEKST
Patryk Gałuszka, Nowe nurty badawcze w studiach nad muzyką popularną - przegląd wybranych koncepcji , Przegląd Socjologiczny / Sociological Review, 2015 / Tom 64 / Numer 3, s. 113 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Patryk Gałuszka", title = "Nowe nurty badawcze w studiach nad muzyką popularną - przegląd wybranych koncepcji ", journal = "Przegląd Socjologiczny / Sociological Review", issue = "2015 / Tom 64 / Numer 3", pages = "113 - 129" }
-
"Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii", Patryk Gałuszka, Warszawa 2009 : [recenzja] / A. R. Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 2010 / Tom 54 / Numer 3 / s. 242 - 2432010CZYSTY TEKST
A. R., Patryk Gałuszka, "Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii", Patryk Gałuszka, Warszawa 2009 : [recenzja] / A. R., Kultura i Społeczeństwo, 2010 / Tom 54 / Numer 3, s. 242 - 243
BIBTEX@Article{ authors = "A. R., Patryk Gałuszka", title = ""Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii", Patryk Gałuszka, Warszawa 2009 : [recenzja] / A. R.", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "2010 / Tom 54 / Numer 3", pages = "242 - 243" }
-
Poprawność etyczna zachowań uczestników rynku kapitałowego Opublikowano w: Annales. Etyka w życiu gospodarczym 2005 / Tom 8 / Numer 1 / s. 247 - 2572005CZYSTY TEKST
Patryk Gałuszka, Poprawność etyczna zachowań uczestników rynku kapitałowego, Annales. Etyka w życiu gospodarczym, 2005 / Tom 8 / Numer 1, s. 247 - 257
BIBTEX@Article{ authors = " Patryk Gałuszka", title = "Poprawność etyczna zachowań uczestników rynku kapitałowego", journal = "Annales. Etyka w życiu gospodarczym", issue = "2005 / Tom 8 / Numer 1", pages = "247 - 257" }
-
Konsument muzyki w internecie - zachowania, motywacje, postawy Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2008 / Tom 7 / Numer 2 / s. 37 - 472008CZYSTY TEKST
Patryk Gałuszka, Konsument muzyki w internecie - zachowania, motywacje, postawy, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 37 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Patryk Gałuszka", title = "Konsument muzyki w internecie - zachowania, motywacje, postawy", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "37 - 47" }