Dariusz Sobotkiewicz
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Czynniki determinujące samodzielność decyzyjną oddziałów przedsiębiostw międzynarodowych w zakresie marketingu Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy 2007 / Tom 1 / s. 157 - 1672007CZYSTY TEKST
Dariusz Sobotkiewicz, Czynniki determinujące samodzielność decyzyjną oddziałów przedsiębiostw międzynarodowych w zakresie marketingu, Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy, 2007 / Tom 1, s. 157 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Sobotkiewicz", title = "Czynniki determinujące samodzielność decyzyjną oddziałów przedsiębiostw międzynarodowych w zakresie marketingu", journal = "Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy", issue = "2007 / Tom 1", pages = "157 - 167" }
-
Innowacje marketingowe w mikro przedsiębiorstwach Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 10 / s. 205 - 2122007CZYSTY TEKST
Dariusz Sobotkiewicz, Innowacje marketingowe w mikro przedsiębiorstwach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 10, s. 205 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Sobotkiewicz", title = "Innowacje marketingowe w mikro przedsiębiorstwach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 10", pages = "205 - 212" }
-
Opinie menedżerów o posiadanym zakresie uprawnień decyzyjnych w obszarze marketingu Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2008 / Numer 6 / s. 213 - 2242008CZYSTY TEKST
Dariusz Sobotkiewicz, Opinie menedżerów o posiadanym zakresie uprawnień decyzyjnych w obszarze marketingu, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2008 / Numer 6, s. 213 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Sobotkiewicz", title = "Opinie menedżerów o posiadanym zakresie uprawnień decyzyjnych w obszarze marketingu", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2008 / Numer 6", pages = "213 - 224" }
-
Rozwój marketing w małych przedsiębiorstwach Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 34 / s. 435 - 4412009CZYSTY TEKST
Dariusz Sobotkiewicz, Rozwój marketing w małych przedsiębiorstwach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 34, s. 435 - 441
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Sobotkiewicz", title = "Rozwój marketing w małych przedsiębiorstwach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 34", pages = "435 - 441" }