Robert Lembrych-Furtak
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Strategiczne aspekty zarządzania marką Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 2015 / Tom 49 / Numer 1 / s. 63 - 702015CZYSTY TEKST
Robert Lembrych-Furtak, Strategiczne aspekty zarządzania marką, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 2015 / Tom 49 / Numer 1, s. 63 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Lembrych-Furtak", title = "Strategiczne aspekty zarządzania marką", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia", issue = "2015 / Tom 49 / Numer 1", pages = "63 - 70" }