Aneta Celoch
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Społeczno - ekonomiczne uwarunkowania działalności szkół wyższych na rynku edukacyjnym Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 2011 / Tom 45 / Numer 1 / s. 19 - 282011CZYSTY TEKST
Aneta Celoch, Społeczno - ekonomiczne uwarunkowania działalności szkół wyższych na rynku edukacyjnym, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 2011 / Tom 45 / Numer 1, s. 19 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Celoch", title = "Społeczno - ekonomiczne uwarunkowania działalności szkół wyższych na rynku edukacyjnym", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia", issue = "2011 / Tom 45 / Numer 1", pages = "19 - 28" }
-
Rola marketingowego zarządzania szkołą wyższą w aspekcie zmian na rynku usług edukacyjnych Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 2015 / Tom 49 / Numer 1 / s. 35 - 422015CZYSTY TEKST
Aneta Celoch, Rola marketingowego zarządzania szkołą wyższą w aspekcie zmian na rynku usług edukacyjnych, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 2015 / Tom 49 / Numer 1, s. 35 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Celoch", title = "Rola marketingowego zarządzania szkołą wyższą w aspekcie zmian na rynku usług edukacyjnych", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia", issue = "2015 / Tom 49 / Numer 1", pages = "35 - 42" }