Radosław Mącik
4 artykuły w 2 czasopismach
-
Narzędzia informatyczne w nauczaniu przedmiotów ilościowych : opinie studentów Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2008 / Numer 217 / s. 5 - 162008CZYSTY TEKST
Dorota Bartosińska, Anna Jankiewicz-Siwek, Radosław Mącik, Narzędzia informatyczne w nauczaniu przedmiotów ilościowych : opinie studentów, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2008 / Numer 217, s. 5 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Bartosińska, Anna Jankiewicz-Siwek, Radosław Mącik", title = "Narzędzia informatyczne w nauczaniu przedmiotów ilościowych : opinie studentów", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2008 / Numer 217", pages = "5 - 16" }
-
Rynek pieniężny jako segment rynku finansowego Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 1997 / Tom 31 / s. 65 - 781997CZYSTY TEKST
Radosław Mącik, Rynek pieniężny jako segment rynku finansowego, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 1997 / Tom 31, s. 65 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Mącik", title = "Rynek pieniężny jako segment rynku finansowego", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia", issue = "1997 / Tom 31", pages = "65 - 78" }
-
Substytucyjność i komplementarność fizycznego i wirtualnego kanału zakupu Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 2015 / Tom 49 / Numer 1 / s. 99 - 1112015CZYSTY TEKST
Radosław Mącik, Substytucyjność i komplementarność fizycznego i wirtualnego kanału zakupu, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 2015 / Tom 49 / Numer 1, s. 99 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Mącik", title = "Substytucyjność i komplementarność fizycznego i wirtualnego kanału zakupu", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia", issue = "2015 / Tom 49 / Numer 1", pages = "99 - 111" }
-
Zastosowanie internetowych narzędzi badań marketingowych w polskich przedsiębiorstwach Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 469 - 4772004CZYSTY TEKST
Radosław Mącik, Zastosowanie internetowych narzędzi badań marketingowych w polskich przedsiębiorstwach, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 469 - 477
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Mącik", title = "Zastosowanie internetowych narzędzi badań marketingowych w polskich przedsiębiorstwach", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "469 - 477" }